Loading ..

جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان

اینجا هرروز مطالب تازه‌ای درباره جاذبه‌ها ، ترفندهای سفر و اتفاقات کوچک و ساده پرواز نقره‌ای نوشته می‌شود.

نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی (FHTB) از ۱۶ الی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در شهر بالی کشور اندونزی برگزار می گردد. نمایشگاه خوراکی، هتل و گردشگری بالی (FHTB) به عنوان جایگاهی برای صنعت خوراکی، مهمانداری و گردشگری اندونزی شناخته شده است و فرصتی عالی برای ملاقات رو در رو با مشتریان بالقوه و ارتباط مجدد با مشتریان حاضر را فراهم می‌آورد. هم اکنون در دهمین دوره خود، این رویداد بین‌المللی برتر بازدیدکنندگان صرفا تجاری را از اقامتگاه‌ها، هتل‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و حوزه واردات منطقه جذب می‌کند و نقطه ورود مسلمی به بازار پرمنفعت و در حال پیشرفت گردشگری را فراهم می‌کند.

نمایشگاه سفر گوانگجو (GITF) از ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر گوانگجو کشور چین برگزار می گردد. نمایشگاه سفر گوانگجو (GITF) تخصصی ترین نمایشگاه تجاری گردشگری در آسیای جنوب شرقی است. این نمایشگاه به عنوان پنجره صنعت گردشگری در آسیا، یکی از رویدادهای مهم سفر، گردشگری، هتلداری، صنعت گردشگری رویداد ها، مسافرت تجارتی، شرکت های مسافرتی، تور و مناطق گردشگری است.

نمایشگاه جهانی روغن زیتون (WOOE) از ۰۷ الی ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می گردد. نمایشگاه جهانی روغن زیتون (WOOE) بهترین مکان برای گردهمایی تولید کنندگان و بازرگانان بین المللی عمده روغن زیتون در دنیاست. همچنین فرصت منحصر به فرد و جدیدی برای برجسته کردن کیفیت عالی و تنوع بالای موجود در صنعت روغن زیتون در میان بزرگترین خریداران روغن زیتون در دنیا می باشد. تمرکز اصلی این نمایشگاه بر ورود و پخش روغن زیتون در بازار جهانی، چه به صورت جزئی در بطری های کوچک و چه به صورت عمده، و همچنین تبدیل شدن به بزرگترین نمایشگاه اختصاصی روغن زیتون در سطح جهانی می باشد.

نمایشگاه گردشگری وین یک رویداد بین المللی برای تعطیلات ، سفر و تفریح است که دسترسی عموم مردم اتریش و حتی برخی از کشورهای همسایه را برای شرکت در نمایشگاه گردشگری در اتریش فراهم می آورد . و بیش از صد هزار بازدید کننده و هزاران نفر از کارشناسان صنعت گردشگری در یک رویارویی مستقیم برای اوقات فراغت تبادل نظر می کنند و سال به سال ، بازدیدکنندگان بیشتری در طیف بسیار گسترده تری از مقاصد خارجی و داخلی حضور می یابند.

نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی مسکو (MITT) هر ساله برگزار می شود و یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان است. این نمایشگاه بسیار مورد توجه جامعه گردشگری بین المللی است. ام آی تی تی مکان ملاقاتی برای کسانی است که در خدمت این صنعت هستند و فرصتی است تا با همکاران و مشتریان این صنعت ارتباطات را گسترده تر کنند. به علاوه، این نمایشگاه به برگزارکنندگان این امکان را می دهد تا نسبت به مقاصد گردشگری آگاهی بیشتری کسب کنند، برنامه های جدید خود را ارائه دهند و درک حقیقی نسبت به بازار سفر روسیه به دست آورند.

وزیر گردشگری جی کیشان ردی SATTE 2020 و SCO Travel Mart را راه اندازی کرد. SATTE GenX: تجارت سفر خود را بازسازی کنید. شعار سال 2022 SATTE احیای صنعت گردشگری و ایجاد فرصت های تجاری جدید است. انجمن ها و شرکا در خبرنامه Travel Trends Today مشترک شوید و به روز رسانی ها را نشان دهید. IMS بخشی از بخش Informa Markets Informa PLC است.

نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول (EMITT) از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می گردد. نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول (EMITT) به عنوان یکی از چهار نمایشگاه برتر جهانگردی در سراسر جهان ، سالانه حدود ٦٠،٠٠٠ متخصص در صنعت گردشگری را که به دنبال فرصت های مسافرتی جدید و هیجان انگیز از شرکت های خدمات مسافرتی سراسر جهان هستند، جذب می کند. نمایشگاه گردشگری استانبول EMITT یک بستر ارزشمند تجاری است که فرصت های شغلی و همکاری جدیدی را برای بخش های مسافرتی ترکیه و جهان فراهم می کند. EMITT مکانهای تفریحی تعطیلات ، مکان های گردشگری تابستانی و زمستانی ، مکان های توریستی در فضای باز ، هتل ها و مراکز توریستی ، اپراتورهای تور ، آژانس های مسافرتی و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی (ATM) از 11 تا 14 اردیبهشت 1403 در این شهر برگزار می‌شود. ATM (Arabian Travel Market) یک نمایشگاه تجاری برای صنعت گردشگری خاورمیانه و حتی خارج از آن است. در آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه، هزاران فعال حوزه گردشگری، دولتی‌ها، مدیران و علاقمندان به این صنعت حضور یافتند. پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه بین المللی گردشگری 2024 دبی، نسخه‌ای بهتر از سال‌های قبل باشد. نمایشگاه توریسم دبی در این مرحله قرار است بیش از ۳۰۰۰ محصول جدید را به نمایش بگذارد و پتانسیل های گردشگری خاورمیانه و جهان را در طول سخنرانی‌ها و گفتگوهای چهره‌های برتر این صنعت، کارگاه ها و معرفی فناوری های سفر بررسی کند.

نمایشگاه IBTM World بارسلونا یک رخداد تجاری بسیار مهم و فراموش نشدنی برای بخش MICE (گردهمایی، نمایشگاه‌ها، مراسمات و مجامع) بخش توریسم است که در زمینه B to B تخصص دارد. بیش از 15.000 نفر شرکت کننده از بخش‌های بسیار باکیفیت این عرصه در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. 80 درصد این افراد مدیران، تصمیم گیران و سرمایه گذاران تراز اول هستند. همچنین بارسلونا خود یک مقصد گردشگری و شهری زیباست که بر جذابیت‌های منحصربفرد و فرصت‌های کسب و کار ایجاد شده توسط این نمایشکاه می‌افزاید.

دنیای سفر و گردشگری منظره ای وسیع و متنوع است که مملو از فرصت های هیجان انگیز، کاوش های فرهنگی و رشد اقتصادی است. در قلب این صنعت همیشه در حال تحول، نمایشگاه ITB برلین قرار دارد، رویدادی تاریخی که به عنوان پیوندی برای متخصصان سفر، علاقه مندان، و سهامداران از سراسر جهان عمل می کند. در این مقاله، به اهمیت نمایشگاه ITB برلین، تأثیر آن بر بخش سفر و تجربیات بی‌شماری که به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد، خواهیم پرداخت.

نمایشگاه کشاورزی پاریس (SIA) از 24 فوریه تا 3 مارس 2024 مصادف با 5 الی 13 اسفند 1402 در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه کشاورزی پاریس (SIA) یکی از رویدادهای برتربخش کشاورزی در فرانسه و در سراسر دنیا می باشد. نمایشگاه بین المللی کشاورزی پاریس مکانی برای ملاقات متخصصان و مدیران بخش کشاورزی از سراسر دنیا می باشد. پرورش دهندگان، کشاورزان محلی، سازمان های منطقه ای و تخصصی و سندیکاهای حرفه کشاورزی، وزارتخانه ها، موسسات تحقیقاتی و هر بخش مرتبط با کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water) از ۰۱ الی ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ در شهر اسن کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت انرژی اسن (E-World Energy & Water) مهم ترین حوزه انرژی هوشمند در آلمان است. این نمایشگاه تجاری غرفه داران و بازدید کنندگانی از سراسر دنیا را به خود جلب می کند تا درباره آخرین تکنولوژی های حوزه های اصلی صنعت انرژی آگاهی رسانی کند. این حوزه عبارتند از : تولید، بهره وری، تجارت، نقل و انتقال، تکنولوژی های ذخیره کردن و توسعه . این رویداد یک اجلاس صنعتی به منظور آموختن درباره آینده تولید انرژی اروپا است.

نمایشگاه لباس و پوشاک آسیایی برلین از ۰۱ الی ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ در شهر برلین کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه لباس و پوشاک آسیایی برلین بازاری بی نظیر ، شناخته شده و مناسب برای خریداران اروپایی جهت بازدید و خرید از تولیدکنندگان حوزه ی پوشاک و لباس آسیایی می باشد. ASIA APPAREL EXPO به عمده ترین نمایشگاه و منبع تولید پوشاک MADE IN ASIA تبدیل شده است و فوریه هر سال مشتاقان و صنعت گران و بخصوص خریداران اروپایی صنعت پوشاک و مد و برند را جذب می کند تا از جدید ترین تولیدات صنعت لباس و پوشاک و مد آسیا دیدن کنند بویژه جدیدترین تولیدات لباس های مردانه ، زنانه و بچه گانه ، لباس بافتنی ، پارچه و منسوجات ، لوازم جانبی مد ، لوازم جانبی مد و لباس و لوازم جانبی پوشاک در نمایشگاه پوشاک برلین به نمایش گذاشته خواهد شد. در نمایشگاه لباس و پوشاک برلین صنعتگران آسیایی حوزه ی پوشاک می توانند ارتباطی نزدیک با همکاران اروپایی خود برقرار کرده و بازاری جدید برای محصولات خود در کشورهای اروپایی ایجاد کنند.

نمایشگاه بین‌المللی خودروی کانادا (انگلیسی: Canadian International AutoShow) بزرگترین نمایشگاه خودروی کانادا است. این رویداد از سال ۱۹۷۴ در تورنتو، انتاریو برگزار می‌شود و هر ساله در ماه فوریه در مرکز همایش متروی تورنتو برگزار می‌شود. به‌طور متوسط ۳۰۰۰۰۰ بازدید کننده در سراسر نمایش خود از انتاریو و غرب نیویورک جذب می‌کند.

نمایشگاه جواهرات و ساعت مونیخ از ۲۷ الی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ در شهر مونیخ کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه جواهرات و ساعت مونیخ فضایی منحصر به فرد و پر از الهام و ایده های نو و نوآوری های جدید است . در این نمایشگاه دنیایی از جواهرات و ساعت ها را یک جا ببینید و همچنین دراین نمایشگاه با تولیدکنندگان و طراحان جواهرات ملاقات کنید. این نمایشگاه محصولاتی از جمله پوشاک و لباس، محصولات زیبایی و آرایشی، جواهرات و سنگ های قیمتی، صنایع دستی و هدایا، لوازم تزئین و بسته بندی، مد و طرح ها و سبک ها، لوازم و پوشاک عروسی و عروس و صنایع مد را به نمایش می گذارد. نمایشگاه INHORGENTA مونیخ به همراه و با شراکت نمایشگاه ساعت چین (CWCF) که یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری ساعت در جهان می باشد، برگزار می شود. این امر قدمی بزرگ در توسعه ی بیشتر بین المللی این نمایشگاه و ورودش در صنعت ساعت و مد ساعت می باشد. 

نمایشگاه املاک ونکوور ، نمایشگاه BUILDEX ونکوور رویداد اختصاص یافته به مدیران املاک، صاحبان ساختمان ها، مدیران تسهیلات و مدیران عمران و عملیاتی است. رویداد Buildex ونکوور دارای موضوعات طراحی و معماری داخلی ، مدیریت املاک و مستغلات ، ساخت و ساز و بازسازی است. نمایشگاه BUILDEX ونکوور سالانه در شهر ونکوور کانادا برگزار می گردد.

نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی از ۲۳ الی ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه حمل و نقل سنگین و لجستیک دبی بزرگترین رویداد منطقه برای محموله پروژه و صنعت حمل و نقل بارهای سنگین است. توسط چندین دولت شورای همکاری خلیج فارس پشتیبانی می شود و مکانی برای ایجاد ارتباط برای تجارت پروژه های جدید است. نمایشگاه به بخش هایی مانند حمل و نقل کالا، حمل و نقل دریایی، بنادر و پایانه ها، تجهیزات، حمل و نقل دولتی و جاده ای تقسیم می شود. این نمایشگاه همچنین شامل یک برنامه کنفرانس دو روزه خواهد بود با محوریت بر مسائلی چون: هوش تجاری در شناسایی مناطق، انواع پروژه‌هایی با بیشترین پتانسیل و اینکه چه سازگاری‌هایی برای رقابتی بودن در فرآیند مناقصه لازم است. این کنفرانس دو روزه بازدیدکنندگان برجسته ای را از خاورمیانه و آفریقای شمالی و مناطق آسیایی جذب خواهد کرد. فرصتی عالی برای تامین کنندگان و تولیدکنندگان فراهم می کند تا با تصمیم گیرندگان در این حوزه ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR) از ۴ الی ۸ بهمن ۱۴۰۲ در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می گردد. نمایشگاه گردشگری مادرید (FITUR) اولین قرار ملاقات هر سال برای متخصصان گردشگری و توریسم در جهان و نمایشگاه برتر برای بازارهای ورودی و خروجی در آمریکای لاتین است. در دوره ٢٠٢٠ خود، نمایشگاه FITUR با ١١،٠٤٠ شرکت از ١٦٥ کشور و منطقه ، ١٥٠،٠١١ بازدید کننده تجاری و ١١١،٠٨٩ بازدید کننده از عموم مردم از رکورد مشارکت خود پیشی گرفته است. شما باید در نمایشگاه FITUR حضور داشته باشید زیرا یک انجمن منحصر به فرد برای تبلیغ برندها، ارائه محصولات جدید، کسب اطلاعات در مورد آخرین روندها و پر کردن برنامه کار خود با مخاطبین و فرصت های جدید است.

نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی و معدنی آلمان (Bauma) از ۱۸ الی ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ در شهر مونیخ کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی و معدنی آلمان (Bauma) همواره تلاش کرده تا موقعیت خود را در بهترین جایگاه حفظ کند و هم اکنون به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو جهانی در صنعت ساختمان شهرت دارد. نمایشگاه صنعت ساختمان آلمان، با نام بائوما، در سال گذشته رکورد آمار نمایشگاه های سابقش را با جذب ٣٤٢١ غرفه دار از ٥٧ کشور و ٥٣٥٠٦٥ بازدیدکننده از بیش از ٢٠٠ کشور شکست. نمایشگاه بائوما مونیخ نبض تپنده در میان نمایشگاه های این حوزه ی صنعت می باشد، که این امر نقش Bauma را به عنوان یک پایگاه صنعتی کلیدی و راهنمایی برای نوآوری ها و پیشرفت صنعت ماشین آلات ساخت و ساز و معدنی تایید می کند، زیرا غرفه داران با حضور در این نمایشگاه، بطور همزمان چرخه پیشرفت را همراه با ارائه محصولاتشان طی می کنند.

نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) از ۱۷ الی ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ در شهر لیون کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) حدود ٣٠ سال است که در فرانسه تعیین کننده استانداردهای این صنعت بوده است. این نمایشگاه که پیش از این نمایشگاه ساخت و ساز چوبی و ماشین آلات و قطعات کار با چوب و نجاری بود، امروز به رویدادی فوق العاده برای سازندگان چوب و تجهیزات و فنون پردازش چوب به شمار می آید.




© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ