Loading ..
صفحه اول ویزای سنگاپور

ویزای سنگاپور

شرایط اخذ ویزای سنگاپور

ویزای کشور سنگاپور برای ایرانیان به صورت فرودگاهی صادر نمی‌گردد به همین جهت افرادی که قصد سفر به نیویورک آسیا را دارند، باید قبل از ورود به این کشور شرایط ویزای سنگاپور را بدانند و اقدام به دریافت ویزا کشور سنگاپور کنند. ویزای این کشور به صورت الکترونیکی صادر می‌گردد ولی شرایط خاص خود را دارد.

کارت ورود  SG چیست؟

قانون ویزای سنگاپور تصریح می کند که همه مسافرانی که از سنگاپور دیدن می کنند، حتی کسانی که از معافیت ویزا برخوردارند، برای ورود به این جزیره باید کارت ورود الکترونیکی سنگاپور یا کارت ورود SG را دریافت کنند. کارت SG Arrival را می توان از طریق یک درخواست آنلاین به دست آورده و ثبت نمود. این روش، جایگزین سیستم قبلی کارت ورود و خروج کاغذی(D/E) شده است و به مسافر اجازه می دهد تا هنگام ورود به سرعت از طریق کنترل مرزی عبور کند. همه بازدیدکنندگان سنگاپور باید این ثبت نام آنلاین را با مشخصات شخصی و گذرنامه خود، برنامه سفر به سنگاپور و اظهارنامه سلامتی تکمیل کنند. پس از تأیید، کارت SG به طور خودکار به گذرنامه مسافر متصل می شود.
به دارندگان توصیه می شود هنگام سفر به سنگاپور یک نسخه الکترونیکی از کارت ورود SG را نزد خود داشته باشند. به محض ورود، بازدیدکنندگان باید گذرنامه ای را که برای تکمیل ثبت نام آنلاین درخواست ویزای آنها ارائه شده است، نشان دهند. علاوه بر این، ملیت های معاف از روادید که قصد دارند زمان بیشتری را از زمان مجاز بدون ویزا بگذرانند، ملزم هستند تا ا از سفارت ویزا اخذ کنند. شما نمی توانید هنگام ورود به سنگاپور این ویزا را دریافت کنید.
با این حال، صرف نظر از ملیت افراد و اینکه مشمول روادید می شوند یا خیر، همه بازدیدکنندگان خارجی سنگاپور باید به صورت آنلاین برای کارت ورود SG ثبت نام کنند،این کارت یک مجوز اجباری ورود است که می تواند از طریق یک برنامه آنلاین آسان دریافت شود. مقررات ویزای توریستی بیان می کند که پاسپورت همه دارندگان کارت ورود SG باید از تاریخ ورود به سنگاپور بیش از 6 ماه اعتبار داشته باشد. علاوه بر این، ممکن است از کلیه گردشگرانی که وارد سنگاپور می شوند، مدرک بلیط پرواز برگشت و اعتبار کافی برای مدت اقامت هنگام ورود به کنترل مرزی سنگاپور خواسته شود. در برخی موارد ممکن است ارائه گواهی واکسیناسیون تب زرد نیز ضروری باشد.
سنگاپور همه مسافران خارجی متقاضی مورد نیاز برای ویزا را به دو گروه طبقه بندی می کند:
•    سطح اول ارزیابی: شهروندان سطح 1 دو روش برای درخواست دارند : یا ویزای سفارت را از نزدیکترین نمایندگی دیپلماتیک سنگاپور به صورت شخصی دریافت کنند، یا یک درخواست آنلاین برای ویزای سنگاپور از طریق یک برنامه الکترونیکی ارسال کنند.
•    سطح دوم ارزیابی: مسافران خارجی از سطح 2 ارزیابی نمی توانند یک درخواست الکترونیکی برای ویزای سنگاپور ارائه دهند. همه افراد این گروه باید شخصاً برای دریافت ویزا در نزدیکترین نمایندگی دیپلماتیک سنگاپور یا یکی از نمایندگان مجاز ویزای آن در خارج از سنگاپور اقدام کنند.

  • همه مسافران خارجی متقاضی ویزا، چه در گروه ارزیابی I و چه در گروه II، برای سفر به سنگاپور ملزم به دریافت کارت تأیید SG Arrival علاوه بر ویزا هستند.
  • ویزای آنلاین سنگاپور معمولاً ظرف 5 روز کاری تأیید می شود و به مسافر توصیه می شود که یک نسخه چاپی از eVisa را با خود به همراه داشته باشد تا در هنگام ورود به کنترل مرزی در کشور ارائه شود.

نکات تکمیلی دریافت ویزای توریستی سنگاپور :

شهروندان خارجی از کشورهای بدون معافیت ویزا می توانند برای گردشگری به سنگاپور سفر کرده و در صورت داشتن کارت ورود SG تأیید شده، بسته به ملیت، از 30 تا 90 روز بدون ویزا بمانند.
قانون ویزای سنگاپور همچنین بیان می کند که ملیت های مورد نیاز برای اخذ ویزا نیازی به ویزای ترانزیتی سنگاپور ندارند تا از طریق این کشور به مقصد سوم تحت شرایط خاصی منتقل شوند.
در صورتی که مسافر قصد خروج از منطقه ترانزیت فرودگاه یا مهاجرتی مهاجر در سنگاپور را نداشته باشد و اگر چمدان خود را برای مقصد نهایی خود تحویل گرفته باشد، ویزای ترانزیت لازم نیست .علاوه بر این، آنها باید یک بلیط معتبر به مقصد بعدی داشته باشند و در یک خط هوایی کم هزینه سفر نکنند. در غیر این صورت، ویزای ترانزیت مورد نیاز است.

نگاه کلی به اخذ ویزای سنگاپور :

سنگاپور در ایران سفارت‌خانه ندارد و شما باید درخواست ویزای خود را به صورت آنلاین ارائه کنید. البته که می‌توانید به سفارت سنگاپور در کشورهای همسایه نیز مراجعه کنید اما روش آنلاین، بهترین روش اخذ ویزای سنگاپور است:

  • زمانی که درخواست ویزای آنلاین سنگاپور دارید، ویزا در فرودگاه مقصد به شما ارائه می‌شود و شما با رسید دریافتی از پرتال می‌توانید از کشور خارج شوید.
  • ویزای سنگاپور برای مدت زمان ۲ ماه معتبر خواهد بود اما شما بیشتر از ۳۰ روز نمی‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید. توجه داشته باشید که در حالت عادی ویزای سنگاپور به صورت دبل صادر می‌شود.
  • تنها شرطی که برای اخذ ویزای سنگاپور وجود دارد، اعتماد افسران ویزای این کشور به بازگشت متقاضیان می‌باشد. چرا که باید به افسران ویزا ثابت کنید که شما توریست هستید و درخواست پناهندگی نمی‌کنید.
  • در زمان درخواست آنلاین ویزای سنگاپور، فقط به اسکن پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و اسکن عکس ۶x۴ متقاضی با پس زمینه سفید نیاز دارید. توجه داشته باشید که ممکن است مدارک بیشتری از شما درخواست شود.
  • ویزای سنگاپور را می‌توانید به ۲ صورت عادی و فوری درخواست کنید. هزینه درخواست ویزای عادی 188 دلار و ویزای فوری 260 دلار خواهد بود. نوع ویزای عادی و فوری در زمان پرداخت هزینه درخواست ویزا مشخص خواهد شد.
  • در صورتی که تمایل داشته باشید درخواست خود را از طریق سفارت ارائه کنید، نیازی به تعیین وقت سفارت نیست.
  • مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای آنلاین و فوری سنگاپور، ۱ روز کاری و ویزای آنلاین و عادی سنگاپور، ۳ روز کاری خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورت ارائه درخواست به سفارت، حدودا ۱۰ تا ۱۵ روز کاری بعد به درخواست شما جواب داده می‌شود.

مراحل درخواست ویزای سنگاپور

 


مدارک مورد نیاز برای ویزای سنگاپور

  • اصل و کپی گذرنامه متقاضی به همراه حداقل ۶ ماه اعتبار
  • یک قطعه عکس ۶x۴ زمینه سفید (عکس باید برای حداکثر ۶ ماه گذشته باشد)
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای سنگاپور
  • آدرس تلفن محل سکونت و محل کار متقاضی
  • واچر هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما مطابق با تاریخ سفر
  • رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا

تعرفه ویزای سنگاپور

هزینه درخواست ویزای سنگاپور به صورت آنلاین و یا دستی 188 دلار آمریکا می‌باشد. در صورتی که نیاز به اخذ ویزای فوری سنگاپور داشته باشید، باید مبلغ 260 دلار آمریکا پرداخت کنید. اگر درخواست ویزای آنلاین سنگاپور کرده باشید، این هزینه‌ها باید به وسیله مستر کارت و یا کردیت کارت پرداخت شود. (فوری و یا عادی بودن ویزا در مرحله پرداخت هزینه ویزا مشخص می‌شود) هدف از سفر، مدت اقامت و محل اقامت شما تعیین کننده نوع ویزای سنگاپوری است که باید انتخاب کنید. بر اساس برنامه سفر، برنامه و هدف از سفر، می توانید ویزای توریستی سنگاپور را برای سفر 30 روزه با اعتبار دوساله انتخاب کنید.


ریجکت شدن ویزای سنگاپور

یکی از دلایلی که ممکن است ویزای سنگاپور ریجکت شود، عدم وجود همراه در سفر است. سنگاپور بدلیل رفاه نسبی بالایی که دارد ورود پناهنده به کشورش بسیار حساس است و اگر شک کنند که شما قصد ماندن در سنگاپور را دارید به شما اجازه‌ی ورود به این کشور را نخواهند داد. دیگر دلیلی که ممکن است باعث ریجکت شدن ویزا شود، بودن در بلک لیست و یا شک کردن افسر اداره مهاجرت به هر دلیل ممکن به شما است. این شک ناشی از صحت نداشتن علت سفرتان به سنگاپور خواهد بود که در فرم ثبت‌نام ذکر کرده‌اید. یکی دیگر از دلایلی که ممکن است که باعث شود درخواست ویزای شما ریجکت شود، درخواست ویزا برای یک دختر تنهاست. سنگاپور برای دخترهایی که به صورت تنها برای ویزا اقدام می‌کنند، به سختی ویزا صادر می‌کند. آخرین دلیل ریجکت شدن ویزای سنگاپور، توضیح اشتباه و دلیل اشتباه در مورد قصد از سفر است، مثلا اگر شما به قصد شرکت در یک سمینار تجاری یا آموزشی می‌خواهید به این کشور سفر کنید و در درخواستتان فقط توریست و گردشگری را انتخاب نمایید، به احتمال زیاد درخواستتان ریجکت خواهد شد. به طور کلی دلایلی که ممکن است ویزای شما ریجکت شود به قرار زیر است: نداشتن همراه در سفر درخواست دختر تنها برای ویزا قرار داشتن در لیست سیاه عدم توضیح دقیق در مورد قصد واقعی از سفر به سنگاپور نداشتن رزرو هتل واقعی نداشتن بلیط برگشت از سنگاپور شک افسر اداره مهاجرت به امکان برگشت شما

فرم درخواست ارزیابی ویزای سنگاپور



تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی سنگاپور لحظه آخری با بهترین قیمت



پرسش و پاسخ درباره ویزای سنگاپور


، پرسش‌های خود در درباره ویزای سنگاپور را ثبت کنید



پرسش‌های متداول درباره ویزای سنگاپور


پرسش ؟ سلام ، من برای تراول هیستوری ویزای به صورت لیبل سنگاپور را میخوام ، شرایط و مدارک را برام میفرستید؟
پاسخ سلام ویزای سنگاپور مدت هاست که به صورت الکترونیکی یعنی e-visa صادر میشه و لیبل نیست اما مهر ورود به سنگاپور تو پاسپورتتون می‌خوره که به عنوان سابقه سفر محسوب میشه.

پرسش ؟ میشه ویزای 3 ماهه سنگاپور رو تمدید کرد؟
پاسخ اعتبار ویزای توریستی 30 روز و ویزای بازدید 90 روز است. ویزای توریستی قابل تمدید نیست با این حال دارندگان ویزای توریستی تنها دوبار مجاز به تمدید ، حداکثر برای 60 روز اقامت هستند. اگر می خواهید دوباره آن را تمدید کنید ، باید به کشور مبدا برگردید و پس از یک ماه برگردید.

پرسش ؟ سلام من برای یه سفر کاری باید 3 نوبت در 6 ماه به کشور فیجی سفر کنم بهترین مسیر برای رفتن به فیجی از دبی به سنگاپور و سپس سنگاپور به فیجی است من خواهم بدانم آیا من باید ویزای فرودگاهی بگیرم؟
پاسخ سلام اگر استاپ کمتر از 7 ساعت داشته باشید احتیاج به ویزای ترانزیت ندارید.

پرسش ؟ باعرض سلام چند روز قبل از سفر به سنگاپور مدارک مربوط به ویزا را به سفارتخانه تحویل دهیم؟
پاسخ با سلام حداقل یک هفته از قبل از سفر باید مدارک تحویل سفارت شود



سنگاپور

جمهوری سَنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیا به پایتختی شهر سنگاپور با آب و هوای گرم و مرطوب است و میانگین بارش سالانه در آن به بیش از ۲۳۴۰ میلی‌متر می‌رسد. سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد. کشوری ثروتمند و مدرن است. مالزی و اندونزی تنها همسایه‌های سنگاپورند. پیش از حضور کشورهای اروپایی در منطقه ، منطقه‌ای که امروزه به عنوان سنگاپور شناخته می‌شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در ریزشگاه رودخانه سنگاپور بود.

سنگاپور با مساحت ۷۱۸ کیلومتر مربع کمی کوچکتر از بحرین است. این کشور که از تعدادی جزیره تشکیل شده ، در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان است. سنگاپور یکی از ۳ کشور- شهر مستقل کنونی در جهان است. از زمان استقلال در سال ۱۹۶۵ ، به یکی از پررونق‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده و امروز یکی از پرترددترین بندرهای دنیاست. سنگاپور از لحاظ ذخایر معدنی کشوری فقیر است ، اما اقتصاد آن که متکی بر بخش خدمات و صنعت است ، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده‌است. به نحوی که هم‌اکنون چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا به‌شمار می‌آید. 

موزه و کلیسای چانگی - کشور سنگاپور هم مثل کشورهای دیگر در جنگ جهانی دوم اسیر جنگ شده بود و در این بین هزاران مرد و زن و کودک بی‌گناه کشته شدند. حال موزه و کلیسای چانگی روایتگر داستان این جنگ خانمان‌سوز است. در بخشی از موزه تصاویر، نامه‌ها و نقاشی‌هایی وجود دارد که زجر و شکنجه ۵۰ هزار فرد بی‌گناه نظامی و غیر نظامی را به تصویر می‌کشد. اگر فرد حساسی هستید، بهتر است از این بخش موزه دیدن نکنید.

مارینا بی سندز - ساختمان بی سندز یکی از جاهای دیدنی سنگاپور است که محلی برای خوشگذرانی قشر مرفه به حساب می‌آید. این ساختمان غول پیکر از هتل، مراکز خرید لوکس و مد روز، موزه آرت ساینس و کلی جاهای شیک و جذاب تشکیل شده است. در بالای این ساختمان یک زمین کشتی مانند قرار دارد که پر از امکانات تفریحی خاص و منحصربه‌فرد است.

موزه خانه بابا - این موزه که یک خانواده سرمایه‌دار مالکیت آن را بر عهده دارند، مجموعه آثار پراناکان را در خود حفظ کرده است. برای یافتن موزه خانه بابا باید محله چینی‌ها را پیدا کنید. برای رفتن به این موزه می‌توانید در تورهای رایگانی که برگزار می‌شود، شرکت کنید. اگر دوستدار تاریخ باشید، موزه خانه بابا یکی از مراکز دیدنی سنگاپور است که به شدت دیدن آن توصیه می‌شود.

باغ‌های کنار خلیج - در حاشیه خلیج سنگاپور باغ‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی از آن دیدن کنید. این باغ‌ها از ۱۸ باغ عمودی تشکیل شده‌اند که در ارتفاع ۱۶ متری قرار دارند. در این باغ مجموعه‌ای از بناهای مدرنی با نام سوپر تری گروو (Super tree Grove) وجود دارد که شکل تازه‌ای به آن بخشیده‌اند.



© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ