Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور کویرنوردی ترکیبی تکمیل ظرفیت

شترسواری ، آفرود ، راهپیمایی - 3 روز آران و بیدگل

اقامت: اقامتگاه بومگردی ( کمپ کویری مجهز )

بخشی از مسیر سفر را با قافله شتر می پیماییم ، ادامه مسیر با ماشین های آفرود است و سافاری هیجان انگیز در فراز و نشیب تپه‌های ماسه‌ای و دریاچه نمک ، پیاده‌روی در رمل ها و عبور از لابه لای درختچه های گز و تاق کویر ، تجربه خوردنی های متنوع در دل کویر مانند ماهی قزل آلای کویر! بله تعجب نکنید قزل آلایی که در کویر پرورش می‌یابد! و کباب لذیذ شتر ، جوجه کباب آتشی و البته غذاهای ساده غیرگوشتی برای همسفران گیاه خوار ، دمنوش های محلی ، شربت عرقیجات منطقه ، سالاد و سبزی تازه ، میوه فصل ، تنقلات و خشکبار ، آشنایی با جغرافیای کویر مرکزی ایران ، اینکه چگونه گیاهان و پرندگان کویر آب مورد نیازشان را تامین می کنند ، فرهنگ و آداب و رسوم کویرنشینان و آشنایی با آسمان دیدنی کویر
حرکت از البرز ، کرج جلوی درب آژانس

زمینی
وسیله نقلیه توریستی


برنامه سفر تور کویرنوردی ترکیبی

روز 1: به سوی اتوبان قم حرکت می‌کنیم و صبحانه‌ای دلچسب و کامل در رستوران میل می‌کنیم ، به آران و بیدگل که رسیدیم در ماشین‌های آفرود جابه‌جا می‌شویم تا وارد کویر شویم ، به چاله چارتاقی می‌رویم تا با کشاورزی بدوی در کویر آشنا شویم ، همچنین از رمز و راز جنگل‌های کویری و چگونه زیستن جانوران و گیاهان در مقابل کم‌آبی نیز آگاه می‌شویم ، از کلوت‌های کویر در مسیر جاده ابریشم بازدید و عکاسی می‌کنیم ، از این پس راهمان را در کویر ادامه میدهیم تا به "دماغه پونک" یکی از باراندازهای کاروانیان قدیم بر سر راه جاده ابریشم برسیم ، در این نقطه دور از هیاهو کمپ مجهز پرواز نقره‌ای برای اقامتمان برپاست ، با قرار گیری در کمپ وقت آن رسیده که ناهارمان را نوش جان کنیم و دمی بیاساییم. باید آماده شویم برای پیاده روی در میان دست نخورده ترین تپه های ماسه ای بند ریگ ، گذر از رمل های لطیف و پر از سکوت آن هم با پای برهنه به منظور "ماساژ درمانی کف پاها" ، حس خوب و گذر زمان تداوم دارد تا نظاره گر ناپدید شدن خورشید باشیم در غروب دل انگیز ، دیگر وقت آن است که باز گردیم به کمپ برای خوردن دمنوش های محلی و ریلکسیشن ، در فضای کمپ و هوای گرگ‌ومیش کم کم شاهد نمایان شدن دونه به دونه ستاره‌ها می شویم ، به مرور آسمان کویر پر از ستاره شده و ما را در بر می‌گیرد تا سکوت شب را تجربه کنیم غرق در کهکشان ها.... صرف شام لذیذ از "کباب شتر" و سپس شب‌نشینی پایان بخش فعالیت پرثمر امروزمان خواهد بود ، می‌ماند خواب شبانه در سکوت کویر آن هم زیر "آسمان پر ستاره" که وصف خود را دارد. ( صبحانه در رستوران توسط پرواز نقره‌ای ، ناهار در طبیعت توسط پرواز نقره‌ای ، شام در کمپ مجهز پروزا نقره‌ای ، اقامت در کمپ مجهز )
روز 2: صبحگاهان برای دیدن طلوع خورشید کویر بیدار می‌شویم و پس از آن صبحانه‌ای دلچسب میل می‌کنیم ، فعالیت گشت نیمروز صبح‌مان از جنس دیگری است ، آفرود در فراز و فرود تپه های ماسه‌ای تا اوج هیجان و شعف و خاطراتی ماندگار... در این قسمت از سفر بلاشک آدرنالین در کل وجود مان فوران خواهد کرد! به محل کمپ باز می گردیم برای صرف ناهار یعنی نوش جان کردن چلوکباب شتر! استراحتی می کنیم و بعد نوع دیگری از فعالیت کویری : می رویم در بستر دریاچه نمک تا بر روی پولیگون‌های زیبای نمک پیاده‌روی کنیم ، صدای آهنگین خش‌خش کریستال های نمک زیر پا حس خوبمان را دو چندان می کند ، از صحنه‌های زیبا عکاسی‌ می کنیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از کلکسیون زیبای کویر را به عزیزان‌مان نشان دهیم. در بین راه استراحت‌هایی خواهیم داشت تا نهایتا بر فراز تپه ها ، غروب دل انگیز کویر را به نظاره بنشینیم. غروب به محل کمپ پرواز نقره‌ای باز می گردیم ، وقت آزاد داریم تا زمان شام و شب نشینی دور آتش ، بعد از همه فعالیت‌ها ، خوابی آرام با سکوت وصف ناشدنی در دل کویر پایان بخش امروزمان است آن هم زیر آسمانی پر از ستاره... ( صبحانه در کمپ مجهز توسط پرواز نقره‌ای ، ناهار در کمپ مجهز توسط پرواز نقره‌ای ، شام در کمپ مجهز توسط پرواز نقره‌ای ، اقامت در کمپ مجهز )
روز 3: امروز روز پایانی سفر است ، در طراوت صبحگاهی دور هم جمع می شویم تا صبحانه ای خورده و سپس وسایل‌مان را جمع کنیم ، باید بازدیدی از کاروانسرای کویری داشته باشیم و با تاریخ و معماری این دژ مستحکم آشنا شویم. از آنجا که ماهیت این سفر مولتی اکتیویتی است باز هم می رویم برای نوع دیگری از فعالیت کویری ، بله کاروان شتر در بخش دیگری از کویر منتظرمان است. چند ساعتی را به سبک نیاکان‌مان در جاده ابریشم همراه با صدای دلنشین زنگوله ها طی مسیر می کنیم و عکس های خاطره انگیز می‌گیریم. ای کاروان ای کاروان... با قافله شتر مسیرمان را ادامه می دهیم تا به محل کمپ ناهار برسیم ، غذایمان در کمال ناباوری ماهی کباب است : قزل‌آلای لذیذ کویری! در کنار یک برکه زیبا ، بعد از استراحتی کوتاه به سوی مرکز گل و گلاب اصیل حرکت می کنیم و بعد از خرید سوغات به سوی تهران باز می گردیم. البته با یک دنیا تجربیات ناب و خاطراتی فراموش نشدنی. پیش بینی می کنیم حدود ساعت 21 به میدان آرژانتین برسیم. ( صبحانه در کمپ مجهز توسط پرواز نقره‌ای ، ناهار در طبیعت توسط پرواز نقره‌ای )

خدمات تور کویرنوردی ترکیبی


اجرای گشت‌های اعلام شده + پرداخت ورودیه‌ها (پرداخت هزینه برنامه‌های اختیاری به‌عهده همسفران است)
بیمه مسافرتی
تیم سرپرستی
3 وعده صبحانه 3 وعده نهار 3 وعده شام

تور کویرنوردی ترکیبی ( شتر سواری ، آفرود ، کمپ مجهز کویری و دور همی با آتش هیزمی با کباب) ، 3 روز آران و بیدگل ، اقامتگاه بومگردی ، سفر گروهی 3 روزه ( 3 روز و 2 شب ) وسیله نقلیه اتوبوس توریستی ، پاترول (پاترول و نظیر آن برای مسیر‌های کویر) ، کمپینگ حرفه ای ، چادر اجتماعات و غذا خوری با میز و صندلی ، یک آشپزخانه مجهز قابل حمل در چادر ، چادرهای دو نفره با زیرانداز برای اقامت شبانه همسفران ، روشنایی برای چادر اجتماعات و شارژ کردن دوربین و موبایل ، سرویس بهداشتی صحرایی ، آب شرب فراوان در دل کویر ، ماشین های شاسی بلند آفرودی برای مناطق کویری، برای هر 4 نفر(یک دستگاه پاترل) و یا مشابه آن را در نظر گرفته ایم و علاوه بر آن ماشین پشتیبانی و تدارکات آفرودی نیز گروه را حمایت می کند، کاروان شتر برای طی قسمتی از مسیر

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست از آوردن هرگونه ظروف یک بار مصرف خودداری فرمائید.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

کفش کوهنوردی
لباس گرم
دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
لیوان ، قاشق ، چنگال
کرم ضدآفتاب
قمقمه آب
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
دوربین دوچشمی
بادگیر
چراغ قوه
زیرانداز انفرادی
یک دست لباس اضافه
بالش گردنی

برای تور کویرنوردی ترکیبی چه مدارکی لازم داریم؟

کارت ملی

در تور کویرنوردی ترکیبی چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بخشی از مسیر سفر را با قافله شتر می پیماییم ، ادامه مسیر با ماشین های آفرود است و سافاری هیجان انگیز در فراز و نشیب تپه‌های ماسه‌ای و دریاچه نمک ، پیاده‌روی در رمل ها و عبور از لابه لای درختچه های گز و تاق کویر ، تجربه خوردنی های متنوع در دل کویر مانند ماهی قزل آلای کویر! بله تعجب نکنید قزل آلایی که در کویر پرورش می‌یابد! و کباب لذیذ شتر ، جوجه کباب آتشی و البته غذاهای ساده غیرگوشتی برای همسفران گیاه خوار ، دمنوش های محلی ، شربت عرقیجات منطقه ، سالاد و سبزی تازه ، میوه فصل ، تنقلات و خشکبار ، آشنایی با جغرافیای کویر مرکزی ایران ، اینکه چگونه گیاهان و پرندگان کویر آب مورد نیازشان را تامین می کنند ، فرهنگ و آداب و رسوم کویرنشینان و آشنایی با آسمان دیدنی کویر

دانستنی‌های تور کویرنوردی ترکیبی

آیا پس از اینکه تور کویرنوردی ترکیبی را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در etours.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور کویرنوردی ترکیبی واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور کویرنوردی ترکیبی شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور کویرنوردی ترکیبی را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور کویرنوردی ترکیبی می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور کویرنوردی ترکیبی چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور آران و بیدگل بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای آران و بیدگل در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز آران و بیدگل ، مسافت پرواز ، درجه هتل آران و بیدگل ، خدماتی که هتل آران و بیدگل به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور آران و بیدگل هستند. برای اطلاع از قیمت تور آران و بیدگل بهترین راه این است به سایت etours.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی etours.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور آران و بیدگل به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور کویرنوردی ترکیبی چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور کویرنوردی ترکیبی بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای آران و بیدگل تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به آران و بیدگل با توجه به شرایط آب و هوای آران و بیدگل فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که آران و بیدگل خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به آران و بیدگل سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان آران و بیدگل را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری آران و بیدگل و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان آران و بیدگل را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان آران و بیدگل چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری آران و بیدگل را بخرید چون معمولا وقتی تورهای آران و بیدگل از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری آران و بیدگل از جمله تورهای ارازن آران و بیدگل هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان آران و بیدگل انتخاب هتل های ارزان آران و بیدگل و پروازهای ارزان آران و بیدگل است. هتل های 3 ستاره آران و بیدگل و هتل های 2 ستاره آران و بیدگل از جمله هتل های ارزان آران و بیدگل هستند. همچنین پروازهای چارتری آران و بیدگل هم در مقایسه با پروازهای دیگر آران و بیدگل خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان آران و بیدگل باید پروازهای چارتری ارزان آران و بیدگل را با هتل های ارزان آران و بیدگل رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به آران و بیدگل در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان آران و بیدگل باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای آران و بیدگل نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای آران و بیدگل و هتل های آران و بیدگل خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان آران و بیدگل را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان آران و بیدگل این است که تور زمینی آران و بیدگل را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس آران و بیدگل و یا بلیط قطار آران و بیدگل در کنار هتل های ارزان آران و بیدگل می‌توانید با تور ارزان به آران و بیدگل سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا آران و بیدگل وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور کویرنوردی ترکیبی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور آران و بیدگل فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور آران و بیدگل به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور آران و بیدگل هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در آران و بیدگل ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور آران و بیدگل باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور آران و بیدگل گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان آران و بیدگل سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور آران و بیدگل همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان آران و بیدگل را خریداری نمایید

آفر تور کویرنوردی ترکیبی چیست؟

آفرهایی که etours.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان آران و بیدگل به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور آران و بیدگل در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور آران و بیدگل را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر آران و بیدگل در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور کویرنوردی ترکیبی لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 آران و بیدگل نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور آران و بیدگل خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری آران و بیدگل باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که etours.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور آران و بیدگل لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور کویرنوردی ترکیبی

امتیاز مسافران به تور کویرنوردی ترکیبی


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور کویرنوردی ترکیبی را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور کویرنوردی ترکیبی
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری آران و بیدگل

    آران و بیدگل شهری است در شمال استان اصفهان که مرکز شهرستان آران و بیدگل می‌باشد. این شهر از جنوب به کاشان ، از شرق به ابوزیدآباد ، از غرب به نوش‌آباد و از شمال به کویر مرکزی ایران و دریاچه نمک راه دارد.
    از جمله مراکز دیدنی و جاذبه‌های گردشگری آران و بیدگل می‌توان به زیارتگاه‌ها و مساجد ، اماکن قدیمی ، حمام‌ها ، آب انبارها ، جاذبه‌های طبیعی مانند کویر مرنجاب و شهر زیرزمینی نوش آباد و آثار ملی اشاره کرد.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ