Loading ..
صفحه اول تورهای فنلاند تورهای هلسینکی تور کشورهای اسکاندیناوی

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور کشورهای اسکاندیناوی تکمیل ظرفیت

بازدید از کشورهای اسکاندیناوی - 4 روز هلسینکی | 3 روز استکهلم | 3 روز اسلو | 3 روز کپنهاگ

اقامت: هتل هیلتون ( هتل پنج ستاره )

بازدید از کشورهای اسکاندیناوی
حرکت از تهران ، تهران فردگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

ترکیش ایرلاین
هواپیمایی ترکیش ایرلاین


خدمات تور کشورهای اسکاندیناوی


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی
ویزای توریستی
تیم سرپرستی
14 وعده صبحانه

تور کشورهای اسکاندیناوی ، 4 روز هلسینکی - 3 روز استکهلم - 3 روز اسلو - 3 روز کپنهاگ ، هتل هیلتون ، سفر گروهی 15 روزه ( 15 روز و 14 شب ) هوایی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

لباس گرم
دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
عینک آفتابی
یک دست لباس اضافه
بالش گردنی

برای تور کشورهای اسکاندیناوی چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه

در تور کشورهای اسکاندیناوی چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از کشورهای اسکاندیناوی

دانستنی‌های تور کشورهای اسکاندیناوی

آیا پس از اینکه تور کشورهای اسکاندیناوی را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در etours.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور کشورهای اسکاندیناوی واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور کشورهای اسکاندیناوی شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور کشورهای اسکاندیناوی را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور کشورهای اسکاندیناوی می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور کشورهای اسکاندیناوی چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور هلسینکی بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای هلسینکی در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز هلسینکی ، مسافت پرواز ، درجه هتل هلسینکی ، خدماتی که هتل هلسینکی به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور هلسینکی هستند. برای اطلاع از قیمت تور هلسینکی بهترین راه این است به سایت etours.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی etours.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور هلسینکی به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور کشورهای اسکاندیناوی چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور کشورهای اسکاندیناوی بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای هلسینکی تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به هلسینکی با توجه به شرایط آب و هوای هلسینکی فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که هلسینکی خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به هلسینکی سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان هلسینکی را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری هلسینکی و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان هلسینکی را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان هلسینکی چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری هلسینکی را بخرید چون معمولا وقتی تورهای هلسینکی از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری هلسینکی از جمله تورهای ارازن هلسینکی هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان هلسینکی انتخاب هتل های ارزان هلسینکی و پروازهای ارزان هلسینکی است. هتل های 3 ستاره هلسینکی و هتل های 2 ستاره هلسینکی از جمله هتل های ارزان هلسینکی هستند. همچنین پروازهای چارتری هلسینکی هم در مقایسه با پروازهای دیگر هلسینکی خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان هلسینکی باید پروازهای چارتری ارزان هلسینکی را با هتل های ارزان هلسینکی رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به هلسینکی در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان هلسینکی باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای هلسینکی نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای هلسینکی و هتل های هلسینکی خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان هلسینکی را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان هلسینکی این است که تور زمینی هلسینکی را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس هلسینکی و یا بلیط قطار هلسینکی در کنار هتل های ارزان هلسینکی می‌توانید با تور ارزان به هلسینکی سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا هلسینکی وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور کشورهای اسکاندیناوی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور هلسینکی فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور هلسینکی به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور هلسینکی هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در هلسینکی ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور هلسینکی باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور هلسینکی گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان هلسینکی سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور هلسینکی همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان هلسینکی را خریداری نمایید

آفر تور کشورهای اسکاندیناوی چیست؟

آفرهایی که etours.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان هلسینکی به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور هلسینکی در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور هلسینکی را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر هلسینکی در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور کشورهای اسکاندیناوی لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 هلسینکی نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور هلسینکی خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری هلسینکی باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که etours.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور هلسینکی لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور کشورهای اسکاندیناوی

امتیاز مسافران به تور کشورهای اسکاندیناوی


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور کشورهای اسکاندیناوی را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور کشورهای اسکاندیناوی
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری هلسینکی

    هلسینکی ، پایتخت فنلاند ، شاید به اندازه‌ی سایر مقصدهای گردشگری منطقه‌ی اسکاندیناوی مشهور نباشد ؛ اما همان جذابیت‌ها و زیبایی‌ها را دارد. البته به اندازه‌ای که شایسته‌ی آن است ، مورد توجه گردشگران قرار نگرفته است. هلسینکی یک شهر کوچک و تاریخی با فضاهای سبز بی‌شمار و تعداد گردشگران کم است. در نتیجه اگر دوست دارید تعطیلاتی آرام و دور از ازدحام را تجربه کنید ، بهترین انتخاب است. رویدادهای موسیقی جذاب و موزه‌های هنری فوق‌العاده در این شهر ، میزبانان دوستداران فرهنگ و هنر است.


  • جاذبه‌های گردشگری استکهلم

    استکهلم ، یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. فرقی نمی‌کند که چند بار به این شهر سفر کنید ، هر بار جاذبه‌ای دیدنی ، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. هر جایی که در این شهر پا بگذارید ، منظره‌ای زیبا و مناسب برای عکاسی دارد از پارک گرفته تا بندر. خانه‌های رنگارنگ قدیمی که قدمت آنها به صدها سال پیش برمی‌گردد ، در کنار هم به زیبایی قرار گرفته‌اند. هزاران موزه ، جاذبه‌ی گردشگری ، پارک و گالری هنری دارد که هنگام گشت و گذار در خیابان‌های تاریخی شهر می‌توانید به آنها سر بزنید. استکهلم جزو مقصدهای گردشگری گران است اما هر ریالی که بابت سفر به این شهر هزینه کنید ، قطعا ارزشش را دارد.


  • جاذبه‌های گردشگری اسلو

    اسلو پایتخت پرهیاهوی نروژ ، شهر تاریخ و هنر با چشم انداز های بی نهایت زیبا ، یکی از بهترین شهرهای دنیا برای سفر است. شاید اسلو شهر ارزانی نباشد اما جذابیت های بی حد و حصری که در این شهر وجود دارد می تواند شما را متقاعد کند که صد در صد ارزش هزینه کردن دارد. مسیرهای طبیعت گردی و پیاده روی ، مسیرهای دوچرخه سواری ، کوهستان های پر ابهت مخصوص اسکی ، دریاچه های بی نظیر برای قایق رانی ، بناهای تاریخی متحیر کننده و… همه و همه در این شهر رویایی وجود دارند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند.


  • جاذبه‌های گردشگری کپنهاگ

    کُپِنهاگ پایتخت کشور دانمارک است.
    از گردشگاه‌های اصلی این شهر می‌توان از استروگت (Strøget) نام برد که یک مرکز خرید به‌صورت خیابان‌های پیاده‌رو بسیار طولانی است. طولانی‌ترین Shopping Street در دنیا ؛ که رکورد طولانی‌ترین CatWalk یا نمایش مد دنیا هم در همین خیابان شکسته شد. «معروف‌ترین تندیس دانمارک» به نام پری دریایی ، برروی صخره‌ای در کنار ساحل کپنهاگ نصب شده‌است.
    در شهر کپنهاگ منطقهٔ آزادی وجود دارد به نام کریستیانیا (به دانمارکی: Christiania) که درواقع یک منطقهٔ خودگردان هیپی‌ها است که در آنجا ساختمان‌های قدیمی و جدید با معماری متفاوت وجود دارد و ساکنین آن جا نوعی زندگی اجتماعی اشتراکی بر پایه عدالت اجتماعی و احترام به محیط زیست دارند. مصرف و فروش مواد مخدر سبک از جمله حشیش و ماری جوانا در آنجا آزاد است ، گرچه برای مصرف و فروش مواد مخدر سنگین‌تر مانند کوکائین ، اکستازی ، هروئین و غیره منع قانونی وجود دارد. بسیاری از تحلیلگران وجود این منطقه را نشانهٔ وجود دموکراسی آزاد در دانمارک می‌دانند. عکس‌برداری در این منطقه ممنوع است.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ