Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور لاهیجان گردی تکمیل ظرفیت

بازدید از شهر زیبای لاهیجان - 1 روز لاهیجان

اقامت: بدون اقامت ( بدون اقامت )

سفری بیاد ماندنی به عروس زیبای گیلان ، تماشای تپه ها و مزارع سرسبز چای و روند تولید آن ، مجموعه کاشف السلطنه (موزه چای) ، کوه و آبشار شیطان کوه ، مقبره شیخ زاهد گیلانی ، بام زیبای شهر لاهیجان و ...
حرکت از البرز ، کرج جلوی درب آژانس

زمینی
وسیله نقلیه توریستی


خدمات تور لاهیجان گردی


اجرای گشت‌های اعلام شده + پرداخت ورودیه‌ها (پرداخت هزینه برنامه‌های اختیاری به‌عهده همسفران است)
بیمه مسافرتی
ترانسفر تمامی برنامه ها و گشت ها
تیم سرپرستی
1 وعده صبحانه

تور لاهیجان گردی ، 1 روز لاهیجان ، سفر گروهی 1 روزه زمینی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست از آوردن هرگونه ظروف یک بار مصرف خودداری فرمائید.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

کفش کوهنوردی
دارو و لوازم شخصی
کوله یک روزه

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
صندل طبیعت‌گردی
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
زیرانداز انفرادی
یک دست لباس اضافه
بالش گردنی

برای تور لاهیجان گردی چه مدارکی لازم داریم؟

کارت ملی

در تور لاهیجان گردی چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

سفری بیاد ماندنی به عروس زیبای گیلان ، تماشای تپه ها و مزارع سرسبز چای و روند تولید آن ، مجموعه کاشف السلطنه (موزه چای) ، کوه و آبشار شیطان کوه ، مقبره شیخ زاهد گیلانی ، بام زیبای شهر لاهیجان و ...

دانستنی‌های تور لاهیجان گردی

آیا پس از اینکه تور لاهیجان گردی را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در etours.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور لاهیجان گردی واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور لاهیجان گردی شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور لاهیجان گردی را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور لاهیجان گردی می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور لاهیجان گردی چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور لاهیجان بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای لاهیجان در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز لاهیجان ، مسافت پرواز ، درجه هتل لاهیجان ، خدماتی که هتل لاهیجان به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور لاهیجان هستند. برای اطلاع از قیمت تور لاهیجان بهترین راه این است به سایت etours.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی etours.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور لاهیجان به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور لاهیجان گردی چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور لاهیجان گردی بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای لاهیجان تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به لاهیجان با توجه به شرایط آب و هوای لاهیجان فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که لاهیجان خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به لاهیجان سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان لاهیجان را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری لاهیجان و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان لاهیجان را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان لاهیجان چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری لاهیجان را بخرید چون معمولا وقتی تورهای لاهیجان از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری لاهیجان از جمله تورهای ارازن لاهیجان هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان لاهیجان انتخاب هتل های ارزان لاهیجان و پروازهای ارزان لاهیجان است. هتل های 3 ستاره لاهیجان و هتل های 2 ستاره لاهیجان از جمله هتل های ارزان لاهیجان هستند. همچنین پروازهای چارتری لاهیجان هم در مقایسه با پروازهای دیگر لاهیجان خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان لاهیجان باید پروازهای چارتری ارزان لاهیجان را با هتل های ارزان لاهیجان رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به لاهیجان در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان لاهیجان باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای لاهیجان نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای لاهیجان و هتل های لاهیجان خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان لاهیجان را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان لاهیجان این است که تور زمینی لاهیجان را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس لاهیجان و یا بلیط قطار لاهیجان در کنار هتل های ارزان لاهیجان می‌توانید با تور ارزان به لاهیجان سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا لاهیجان وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور لاهیجان گردی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور لاهیجان فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور لاهیجان به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور لاهیجان هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در لاهیجان ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور لاهیجان باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور لاهیجان گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان لاهیجان سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور لاهیجان همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان لاهیجان را خریداری نمایید

آفر تور لاهیجان گردی چیست؟

آفرهایی که etours.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان لاهیجان به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور لاهیجان در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور لاهیجان را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر لاهیجان در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور لاهیجان گردی لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 لاهیجان نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور لاهیجان خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری لاهیجان باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که etours.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور لاهیجان لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور لاهیجان گردی

امتیاز مسافران به تور لاهیجان گردی


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور لاهیجان گردی را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور لاهیجان گردی
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری لاهیجان

    لاهیجان (به گیلکی: لاجؤن) مرکز شهرستان لاهیجان ، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و نود و پنجمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های چای پوشانده‌است. این شهر در شرق سفید رود و در ارتفاع ۴ متری قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۱۷ با ۲۲۰٬۰۰۰ نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت گیلان (پس از رشت) بوده و اکنون تخمین زده می‌شود نزدیک به ۲۲۰۰۰۰ نفر همراه با احتساب حومه جمعیت داشته باشد ، گرچه زمانی شهر اصلی و مرکز اداری (دارالملک) کل ایالت و پایتخت تاریخی بیه پیش بود.
    لاهیجان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی از توریستی‌ترین مناطق شمالی ایران است.
    شهرستان لاهیجان دارای جاهای دیدنی و آثار تاریخی زیادی است که از آن جمله می‌توان اماکن ذیل را نام برد:
    طبیعی و تفریحی :
    شیطان کوه ، بام سبز ، استخر لاهیجان ، تله کابین لاهیجان (فاز اول تله‌کابین لاهیجان که از فراز بام سبز آن آغاز شده ، در سال ۱۳۸۴ شمسی راه‌اندازی گردید) ، پارک بعثت (باغ ملی) ، پارک جنگلی میرصفا تالاب بین‌المللی امیرکلایه : این تالاب محافظت شده ، به وسعت بیش از هزار و دویست هکتار ، در ۳۶ کیلومتری شمال شرق لاهیجان و در کنار دریای خزر واقع شده‌است و زیست‌گاه انواع پرندگان ، خزندگان ، ماهیان و دوزیستان محسوب می‌شود. ، تالاب سوستان ، روستای سرچشمه و کوه عطاکوه در جاده شوسه‌ای که از پشت روستای سرچشمه به بالای کوه کشیده می‌شود در دامن جنگلی باصفا و باغات چای و نمای زیبا از روستاهای اطراف از جمله سطلسر ، سیاهرودبار ، کوره و کاه بیجار و روستاهای شهرستان لنگرود. از بالای کوه نیز دریای خزر را می‌توان دید. مردم روستاهای اطراف در روز سیزده بدر برای تفریح به دامن طبیعت زیبای این منطقه می‌آیند. در روزگاران کهن نیز یکی از مکانهای معروف منطقه به‌شمار می‌رفت و اسم تاریخی آن در دامنه‌های کوه<بازار ده> بود. یکی دیگر از جای تفریحی این کوه پر رمز و راز که در روستای ستار آباد واقع است غار ایست بنام<شوپر چال.> (شوپر نام محلی خفاش و چال نیز یعنی گودال) ، روستای ماهی موشه و آبشار دیدنی آن ، روستای بکر و جنگلی گردکوه (روستای کوهپایه‌ای جنگلی که دارای درختان کهنسال افرا و بلوط و توسکا می‌باشد) ، روستای بکر و زیبای چی‌چی‌نی کوتی (به معنای لانه گنجشک) که در کوهپایه‌های آن گونه‌های جانوری مختلف از جمله خرس قهوه‌ای ، شغال و روباه و کفتار و نوعی خوک خاکستری در این جنگل‌ها زندگی می‌کنند.
    تاریخی :
    در لاهیجان ۲۶ اثر تاریخی ثبت شده وجود دارد. چهار پادشاهان ، بقعه شیخ زاهد گیلانی ، حمام گلشن ، مسجد اکبریه ، بقعه متبرکه و باستانی آقا سید علی کیا (فرزند موسی کاظم) در روستای لیالمان ، بقعه میر شمس الدین ، بقعه امیر شهید ، خانه صادقی و پل خشتی از مهمترین این آثار هستند که مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.[۲۴] آثار تاریخی لاهیجان به دلیل بی‌توجهی مسئولین در حال تخریبند.[۲۵] در هفت محله سنتی لاهیجان (خمیرکلایه ، اردوبازار ، زمیدان که چهارپادشاه هم خوانده می‌شود ، گابنه ، شعربافان ، پردسر و کاروانسرا بر) بناهای ماندگاری به گذشته درخشان شهر ادای احترام می‌کنند. مقبره چهارپادشاه با درهای چوبی کنده کاری شده و نقاشی‌های دیواری اش که به پایان قرن چهاردهم بازمی‌گردد و آرامگاه سید خرم کیا و دیگر فرمانروایان خاندان است ، به همراه مسجد مجاورش نمونه‌ای شایان ذکر است. در سوی دیگر میدان ، مسجد جامع که دیوارش کتیبه‌ای کنده شده بر مرمر دارد فرمانی از شاه سلطان حسین صفوی در شوال ۱۱۰۶ را بر خود دارد که روسپی گری ، قماربازی ، مصرف مواد مخدر و جنگ حیوانات را ممنوع می‌کند. شعرباف محله در مجاورت مقبره آقا سید محمد یمنی ، که اصالتاً از یمن بود ، علاوه بر شش سنگ قبر حکاکی نشده که توسط شش نارون سیبری احاطه شده قرار دارد. برخی مؤمنین پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها برای نماز و نیایش در آنجا جمع می‌شوند. در ارتفاعات لاهیجان مقبره کاشف السلطنه قرار دارد و یک موزه چای از تلاشهای او برای این که لاهیجان پایتخت صنعت چای ایران شود تجلیل می‌کند. این شهر مقر شرکت سهامی چای ایران است که در ۱۹۵۶ تأسیس شده‌است.[۳] بقعه شیخ زاهد گیلانی که مربوط به قرن هشتم هجری است و در جاده لاهیجان - لنگرود واقع شده نامعمول‌ترین بنا در گیلان و هرمی چهار سو است.
    از جمله بناهای تاریخی دیگر لاهیجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    نقاشی روی دیوار خارجی مسجد چهار پادشاه ، بقعه میر شمس‌الدین ، مسجد اکبریه ساخته شده در ۱۲۳۹ به فرمان فتحعلی شاه ، مسجد جامع لاهیجان ، پل تاریخی سیمرود بر روی رود لاهیجان در محله پردسر ساخته شده در ۸۹۲ ه‍.ق و بازسازی شده در ۱۲۷۱ به دست حاجی قربان لاهیجی ، بقعهٔ شیخ ابوالوجیه در روستای کهله بر در زاکله بر تابوت دان آن تاریخ ۹۴۸ ه‍.ق را دارد ، بقعه میر شمس الدین در اردوبازار که تابوت دان آن تاریخ ۱۰۱۷ ه‍.ق را دارد ، بقعه سید رضا داور کیا در بجاربنه که تابوت دان آن تاریخ ۱۰۱۸ ه‍.ق را دارد ، بقعه آقا سید علی بن موسی الکاظم در موتر محله نوبیجار به تاریخ ۱۲۲۴ ، بقعه آقا میر شهید در اردوبازار که باور بر این است که آقا سید احمد بن موسی الکاظم در آن مدفون است به تاریخ ۱۲۲۴ ، بقعه سید ناصرالدین بن موسی الکاظم در روستای گوکه به تاریخ ۱۲۳۵ ، بقعه آقا میر صادق در محله جیرسر به تاریخ ۱۲۴۲ ، بقعه آقا سید امیر کیا بن موسی الکاظم در روستای شیرجوپشت رودبنه به تاریخ ۱۲۴۲ ، بقعه آقا ابراهیم در محلهٔ گابنه روبروی مسجد اکبریه به تاریخ ۱۲۴۲ ، بقعه مراد دهنده در روستایی به همین نام ، بقعه سید ابوجعفر بن علی الرضا معروف به بقعهٔ فوشا در محلهٔ سادات بارگو سرا ، بقعه ملا میر شمس الدین در روستای لشیدان ، بقعه سید حسن بن موسی الکاظم در روستای لفمجان ، امامزاده آقا سید رضا کیا ، بازمانده علی النقی متعلق به قرن هشتم هجری ، امامزاده آقا سید حسین ، بازماندهٔ موسی الکاظم. واقع در روستای دموچال ، دارای بقعهٔ مستطیلی با چهار ایوان در چهار طرف و ستون‌های چوبی. نقاشی‌های درون و بیرون بقعه صحنه‌های مذهبی را به تصویر می‌کشند.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ