Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور ترابزون تکمیل ظرفیت

بازدید از شهر زیبای ترابزون - 4 روز ترابزون

اقامت: هتل کوناک پارک ( هتل چهار ستاره تاپ )

گشت کاخ آتاتورک ومیدان آتاتورک ، بام ترابزون (بزتپه) ، پارک بوتانیکال ، اوزون سوکاک ، مرکزخرید فروم ، گشت و بازدید کارخانه چای ، دریاچه اوزونگول و مرکزخرید جواهر
حرکت از تهران ، تهران پایانه غرب

زمینی
وسیله نقلیه توریستی


خدمات تور ترابزون


اجرای گشت‌های اعلام شده + پرداخت ورودیه‌ها (پرداخت هزینه برنامه‌های اختیاری به‌عهده همسفران است)
بیمه مسافرتی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
4 وعده صبحانه 4 وعده شام

روز اول : پس از چک این اتاق مسافر در اختیار خود
روز دوم : بعد از صبحانه تا غروب گشت شهری
روز سوم : بعد از صبحانه گشت طبیعت گردی دریاچه اوزونگول و کارخانه چای با رقص محلی ، بعد از ظهر هم مرکز خرید جواهر
روز چهارم : مسافر جهت استفاده از تورهای آپشنال در اختیار خود
روز پنجم : بعد از صرف صبحانه مرکز خرید و بعد از ناهار به سمت مرز ماکو و بعد از تشریفات گمرکی و تعویض
اتوبوس حرکت به سمت کرج و حدود ظهر کرج و اتمام سفر

شرایط و مقررات مهم

لوازم ضروری

لباس گرم
دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
لیوان ، قاشق ، چنگال
قمقمه آب
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
یک دست لباس اضافه

برای تور ترابزون چه مدارکی لازم داریم؟

کارت ملی
داشتن کارت واکسن دو دوز

در تور ترابزون چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

گشت کاخ آتاتورک ومیدان آتاتورک ، بام ترابزون (بزتپه) ، پارک بوتانیکال ، اوزون سوکاک ، مرکزخرید فروم ، گشت و بازدید کارخانه چای ، دریاچه اوزونگول و مرکزخرید جواهر

دانستنی‌های تور ترابزون

آیا پس از اینکه تور ترابزون را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در etours.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور ترابزون واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور ترابزون شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور ترابزون را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور ترابزون می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور ترابزون چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور ترابزون بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای ترابزون در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز ترابزون ، مسافت پرواز ، درجه هتل ترابزون ، خدماتی که هتل ترابزون به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور ترابزون هستند. برای اطلاع از قیمت تور ترابزون بهترین راه این است به سایت etours.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی etours.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور ترابزون به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور ترابزون چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور ترابزون بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای ترابزون تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به ترابزون با توجه به شرایط آب و هوای ترابزون فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که ترابزون خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به ترابزون سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان ترابزون را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری ترابزون و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان ترابزون را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان ترابزون چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری ترابزون را بخرید چون معمولا وقتی تورهای ترابزون از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری ترابزون از جمله تورهای ارازن ترابزون هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان ترابزون انتخاب هتل های ارزان ترابزون و پروازهای ارزان ترابزون است. هتل های 3 ستاره ترابزون و هتل های 2 ستاره ترابزون از جمله هتل های ارزان ترابزون هستند. همچنین پروازهای چارتری ترابزون هم در مقایسه با پروازهای دیگر ترابزون خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان ترابزون باید پروازهای چارتری ارزان ترابزون را با هتل های ارزان ترابزون رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به ترابزون در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان ترابزون باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای ترابزون نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای ترابزون و هتل های ترابزون خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان ترابزون را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان ترابزون این است که تور زمینی ترابزون را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس ترابزون و یا بلیط قطار ترابزون در کنار هتل های ارزان ترابزون می‌توانید با تور ارزان به ترابزون سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا ترابزون وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور ترابزون چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور ترابزون فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور ترابزون به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور ترابزون هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در ترابزون ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور ترابزون باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور ترابزون گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان ترابزون سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور ترابزون همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان ترابزون را خریداری نمایید

آفر تور ترابزون چیست؟

آفرهایی که etours.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان ترابزون به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور ترابزون در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور ترابزون را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر ترابزون در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور ترابزون لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 ترابزون نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور ترابزون خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری ترابزون باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که etours.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور ترابزون لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور ترابزون

امتیاز مسافران به تور ترابزون


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور ترابزون را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور ترابزون
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری ترابزون

    شهر ترابزون در کشور ترکیه شهری ساحلی و در مجاورت دریای سیاه در شمال شرقی ترکیه واقع شده است. این شهر در گذشته دروازه ای تجاری به ایران و قفقاز به شمار می رفته و محلی برای تبادل پارچه های ابریشمی و کتان بوده است. تنوع نژادی و مذهبی در این شهر بسیار به چشم می خورد و علتش هم موقعیت جغرافیایی آن است. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ