Loading ..
صفحه اول تورهای رومانی تورهای رومانی تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show)
بزرگسال
39,880,000 تومان + $1850
سینگل
- + 0
کودک با تخت
- + 0
کودک بدون تخت
- + 0

تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) موجود

نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) 2024 - 5 روز رومانی

اقامت: هتل های چهار ستاره ( با صبحانه )

نمایشگاه فلزات بخارست رومانی (metal show) 2024
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین المللی امام خمینی

قطر ایرویز
هواپیمایی قطر ایرویز

حرکت 1403/3/21 -
برگشت 1403/3/25 -
این تور در تاریخ مورد نظر شما قابل اجرا می باشد.

خدمات تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show)


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی سامان تا سقف 50,000 یورو
ویزای توریستی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
4 وعده صبحانه

شرایط و مقررات مهم

لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی

برای تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) چه مدارکی لازم داریم؟

کارت ملی
اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه
داشتن کارت واکسن دو دوز
عکس 4.5*3.5 زمینه سفید با 80% صورت (2 قطعه)
اصل گذرنامه های قدیمی
اصل شناسنامه همراه با ترجمه
گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی و یا ترجمه آن
ترجمه روزنامه رسمی، آگهی تغییرات شرکت و اساسنامه شرکت
ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر و حکم کارگزینی
اصل سوابق بیمه تأمین اجتماعی شش ماه اخیر همراه با ترجمه آن
اصل جواز کسب/ پروانه کسب/ پروانه مطب/ کارت نظام پزشکی/ دفترچه وکالت یا ترجمه آنها
گواهی اشتغال به تحصیل به زبان انگلیسی و ترجمه آن
گواهی تمکن مالی از بانک مربوطه و گردش حساب 3 تا 6 ماهه به زبان انگلیسی
سند ملکی یا اجاره نامه معتبر با کد رهگیری + سند املاک مربوطه‌
سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن

در تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

نمایشگاه فلزات بخارست رومانی (metal show) 2024

دانستنی‌های تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show)

آیا پس از اینکه تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در etours.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور رومانی بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای رومانی در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز رومانی ، مسافت پرواز ، درجه هتل رومانی ، خدماتی که هتل رومانی به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور رومانی هستند. برای اطلاع از قیمت تور رومانی بهترین راه این است به سایت etours.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی etours.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور رومانی به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای رومانی تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به رومانی با توجه به شرایط آب و هوای رومانی فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که رومانی خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به رومانی سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان رومانی را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری رومانی و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان رومانی را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان رومانی چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری رومانی را بخرید چون معمولا وقتی تورهای رومانی از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری رومانی از جمله تورهای ارازن رومانی هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان رومانی انتخاب هتل های ارزان رومانی و پروازهای ارزان رومانی است. هتل های 3 ستاره رومانی و هتل های 2 ستاره رومانی از جمله هتل های ارزان رومانی هستند. همچنین پروازهای چارتری رومانی هم در مقایسه با پروازهای دیگر رومانی خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان رومانی باید پروازهای چارتری ارزان رومانی را با هتل های ارزان رومانی رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به رومانی در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان رومانی باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای رومانی نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای رومانی و هتل های رومانی خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان رومانی را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان رومانی این است که تور زمینی رومانی را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس رومانی و یا بلیط قطار رومانی در کنار هتل های ارزان رومانی می‌توانید با تور ارزان به رومانی سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا رومانی وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور رومانی فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور رومانی به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور رومانی هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در رومانی ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور رومانی باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور رومانی گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان رومانی سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور رومانی همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان رومانی را خریداری نمایید

آفر تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) چیست؟

آفرهایی که etours.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان رومانی به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور رومانی در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور رومانی را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر رومانی در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 رومانی نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور رومانی خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری رومانی باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که etours.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور رومانی لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show)

امتیاز مسافران به تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show)


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show) را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور نمایشگاه فلزات بخارست (metal show)
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری رومانی

    رومانی ، سرزمین قلعه‌های افسانه‌ای و کاخ‌های باشکوه است. سفر به این کشور دیدنی ، تجربه‌ای متفاوت از سفر به سایر کشورهای اروپایی خواهد بود.
    وقتی صحبت از رومانی می‌شود ، بیشتر افراد به یاد دراکولا ، کولی‌ها و ساختمان‌هایی با بام قرمز می‌افتند. اما این کشور زیبا ، بسیار فراتر از این‌ها است. این کشور ، بسیار جذاب‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. غذاهای لذیذ و متنوع ، شهرهای تاریخی با خیابان‌های سنگ‌فرش شده و معماری قرون وسطایی ، مردمی خونگرم و مهمان‌نواز و طبیعت زیبا و چشم‌نواز از ویژگی‌های رومانی است.
    در سفر به این کشور ، محو زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری می‌شوید و دوست دارید زمان بازگشت به خانه را به تعویق بیاندازید. تعداد گردشگران این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی ، کمتر است بنابراین از سیل جمعیت گردشگران خبری نیست و سفری آرام را تجربه خواهید کرد.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ