Loading ..
انواع سرویس در هتل (Types of service in hotel)


انواع سرویس در هتل (Types of service in hotel)

O. R ) Only Room ): یعنی اتاق جهت اقامت بدون هیچگونه وعده غذائی.

B. B ) Bed & Breakfast ): یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه در روز.

H. B ) Half Board ): یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه و یک وعده نهار یا شام. مثلاً سرویس H. B در دبی معمولاً به یک وعده صبحانه و یک وعده نهار اطلاق گردیده در حالی که همان سرویس در ترکیه ( منطقه آنتالیا و منطقه دریای اژه ) به یک وعده صبحانه و یک وعده شام اطلاق می گردد.

F. B ) Full Board ): یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار و یک وعده شام. در بعضی از هتل ها این سرویس بصورت سرویس Full board plus یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار ، یک وعده شام و نوشیدنی ها هنگام صرف ناهار و شام ارائه می گردد.

ALL) All Inclusive ): یعنی اتاق جهت اقامت همراه با تمام وعده های غذائی شامل صبحانه ، ناهار ، عصرانه و شام و نوشیدنی های رایگان. این سرویس معمولاً در هتل های واقع شده در شهرهای ساحلی نظیر کوش آداسی ، بودروم ، مارماریس آنتالیا و. . . ارائه می گردد و بسته به نوع نوشیدنی ارائه شده مثلاً تولید داخل یا خارج کشور و اینکه در چه ساعاتی از شبانه روز ارائه می گردد دارای واژه های متفاوتی است نظیر Ultra All Inclusive و Maximum All Inclusive. در بعضی از هتل هائی که چنین سرویسی ارائه می گردد استفاده رایگان از ورزشهای آبی از قبیل جت اسکی ، اسکی روی آب ، غواصی ، ماساژ و. . . برای یکبار در طول اقامت جزئی از سرویس می باشد.

UALL ) ULTERA All Inclusive ): یعنی صبحانه و ناهار و شام و نوشیدنی داخلی و همینطور خارجی و عصرانه در طول ۲۴ ساعت. در این هتل ها نیز در ابتدای ورود به شما برنامه ای داده می شود که در چه ساعتهایی می توانید از سرویس های رستوران ها و نوشیدنیها استفاده کنید.


یکی از مهمترین اطلاعاتی که در هنگام رزرو هتل باید به آن توجه ویژه داشت نوع خدماتی است که در ازای مبلغ پرداختی ارائه می شود. هتل ها برای معرفی خدمات ارائه شده از اصطلاحاتی استفاده می کنند که آگاهی از معنی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


امتیاز خوانندگان به وبلاگ انواع سرویس در هتل (Types of service in hotel)
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ انواع سرویس در هتل (Types of service in hotel)

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ