Loading ..
راهنمای سفر به آفریقای‌جنوبی


راهنمای سفر به آفریقای‌جنوبی

راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

سفر در گوشه و کنار این کشور پهناور و دیدن شهرهای سرشار از روح زندگی در جنوبی ترین کشور قاره سیاه می تواند شما را با تاریخ پرتلاطم آن آشنا کند.
به گزارش سرویس بازار ایسنا ، این کشور آثار دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. مناظر طبیعی و گونه های جانوری نیز از جاذبه های مهم گردشگری این کشور پهناور هستند.
استلن بوش ، وسترن کیپ (Stellenbosch, Western Cape)این شهر دارای یکی از زیباترین چشم اندازها در آفریقای جنوبی است. در این منطقه گویی مزارع سرسبز و درختان کهن سال بلوط در کنار خانه های سفیدرنگ سبک هلندی به شکل موزائیک هایی هنری چیده شده اند.
استلن بوش همچنین به عنوان یکی از بهترین نمونه های بافت شهری حفظ شده از دوران استعمار آلمانی ها و حضور کمپانی هندشرقی در این محل محسوب می شود.
امروزه این شهر به عنوان یک مرکز دانشگاهی شناخته شده و همچنین به واسطه سبک غذایی منحصر به فرد خود دارای شهرت است.
بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در این شهر قرار داشته و تعداد زیادی کافه های مختلف در گوشه و کنار شهر وجود دارند.
علاقه مندان به تاریخ می توانند در موزه روستایی این شهر سفری در اعماق تاریخ داشته و در رستوران های قدیمی چهارگانه آن که در فاصله سال های ۱۷۰۹ تا ۱۸۵۰ میلادی تاسیس شده اند ، غذا بخورند.
موزه روپرت (Rupert) دیگر موزه مشهور این شهر به شمار می رود که در آن تعدادی از بهترین آثار هنری آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته شده است. باغ گیاه شناسی و دانشگاه استلن بوش از دیگر مناطق مشهور گردشکری این شهر به شمار می روند.
در منطقه طبیعی حفاظت شده جونکر شوک (Jonkershoek Nature Reserve) شما می توانید انتخاب گسترده ای از تفریحات مانند پیاده روی ، کوهنوردی ، دوچرخه سواری و …. را داشته و از مناظر استثنایی آن لذت ببرید.

دراکنزبرگ – کوازولا ناتال (The Drakensberg, KwaZulu-Natal)
به نقل از مجله گردشگری ، دراکنزبرگ به معنی کوهستان اژدها بوده و یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در کشور آفریقای جنوبی به شمار می رود.
این منطقه همچنین بلندترین و مرتفع ترین منطقه این کشور شناخته شده و در آن تعدادی از مناطق طبیعی موجود در فهرست میراث جهانی مانند پارک (uKhahlamba-Drakensberg) قرار دارد که زیبایی آن هر بازدیدکننده ای را تحت تاثیر قرار می دهد.
این منطقه پوشیده از سنگ ها و صخره هایی از جنس بازالت دندانه دار است. در پارک ملی رویال ناتال (Royal Natal National Park) می توانید زیباترین چشم اندازهای صخره ای را در کنار رودخانه های آفریقایی و قلعه ای بزرگ تماشا کنید.
در این منطقه یک جنگل انبوه در پناه دره شکل گرفته و بیش از ۸۰۰ گونه مختلف جانوری در این محل زندگی می کنند.
این جنگل همچنین از نظر تنوع گونه های گل ها و گیاهان نیز بسیار غنی بوده و در ایام تابستان ، رودها و آبشارهای فصلی متعددی در آن شکل گرفته و آب های زلال جاری در آن؛ طراوت خاصی به منطقه می بخشد.
این کوهستان در فصول سرد سال از برف پوشیده شده و چشم اندازی زیبا دارد. از مهم ترین تفریحات امکان پذیر در این منطقه می توان به ماهی گیری ، دوچرخه سواری ، کوهنوردی ، صخره نوردی ، چتربازی و قایق سواری در رودهای خروشان اشاره کرد.
یکی دیگر از مهم ترین تفریحات امکان پذیر در این منطقه نیز سوارشدن به بالن های هوای داغ و تماشای چشم انداز جادویی اطراف است.
گاردن روت یا مسیر جنگلی (The Garden Route)
در محدوده سواحل جنوب شرقی آفریقای جنوبی ، یک مسیر جنگلی به طول ۲۰۰ کیلومتر وجود دارد که این سرزمین را به یکی از زیباترین مناطق دنیا تبدیل کرده است.
این جاده در امتداد سواحل اقیانوس هند از خلیج موسل (Mossel) در وسترن کیپ شروع شده و تا استورمز ریور به معنی رودخانه طوفانی (Storms River) در ایسترن کیپ ادامه پیدا می کند.
در این مسیر زیبا و جنگلی ، تپه های سرسبز ، شهرهای ساحلی زیبا ، مرداب ها ، دریاچه ها و صخره های ساحلی فراوانی وجود دارد.
در این مسیر شهر بسیار زیبای نیسنا (Knysna) در فاصله جنگل انبوه و مردابی درخشان قرار دارد.
مزرعه پرورش شترمرغ (Oudtshoorn) ، غارهای کانگو(Cango) و پارک حیات وحش روبرگ در منطقه پلتنبرگ خلیج (Plettenberg) هر کدام به تنهایی یک جاذبه گردشگری بی نظیر محسوب می شوند.
در این مسیر شما فرصت های ماجراجویی بسیاری از جمله فیل سواری ، تماشای حرکت وال ها و بانجی جامپینگ و پرش از روی درختان را دارید.
مسیر طلائی دوربان – کوازولا- تانال (Durban’s Golden Mile, KwaZulu-Natal)
تفرجگاه اسکله گسترده دوربان ، که به مسیر طلائی شهرت دارد ، یک جاذبه توریستی افسانه ای و نقطه شروعی عالی برای یک تور بازدید از شهر دوربان محسوب می شود.
سواحل زیبای این منطقه بی شباهت به سواحل میامی در ایالات متحده آمریکا نبوده و شما می توانید از هتل های زیبا و مرتفع ، مغازه ها و فروشگاه های متعدد ، رستوران ها و کافه های با کیفیت و مراکز تفریحی این منطقه نهایت لذت را ببرید.
در این ساحل امکان اجاره موتورسیکلت وجود داشته و مراکزی دیدنی مانند دنیای آبی اوشاکا (uShaka Marine World) ، استادیوم (Moses Mabhida) و شهر کوچک (Mini Town) که مدلی مینیاتوری از شهر دوربان به صورت ماکت است وجود دارد.

تور آفریقای جنوبی موجود

1 روزه ژوهانسبورگ | 2 روزه پیلانزبرگ | 2 روزه سان سیتی | 4 روزه کیپ تاون
هتل داوینچی ژوهانسبورگ ، باکوبانگ بوش لاج ، هتل سوهو سان سیتی و هتل وستین کیپ تان ( هتل پنج ستاره )


سفر در گوشه و کنار این کشور پهناور و دیدن شهرهای سرشار از روح زندگی در جنوبی‌ترین کشور قاره سیاه می‌تواند شما را با تاریخ پرتلاطم آن آشنا کند

سفر به آفریقا

امتیاز خوانندگان به وبلاگ راهنمای سفر به آفریقای‌جنوبی
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ راهنمای سفر به آفریقای‌جنوبی

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ