Loading ..
مسجدی با معماری بسیار جالب در اندونزی


مسجدی با معماری بسیار جالب در اندونزی

کشور اندونزی که از مسجدهای مختلفی مختص مسلمانان این کشور برخوردار است ، به تازگی در فضایی به مساحت 970 مترمربع ساختمان جدید مسجد الایرسیاد را به نمایش گذاشته است که بدنه خارجی این ساختمان کاملاً با معماری کلاسیک و مدرن طراحی شده است.
این بنا یک مسجده....
یه گروه معماری اندونزیایی این بنا رو طراحی کردن...
اگه دقت کنید کلمات "لا اله ال الله" و "محمد رسول الله" رو روی بدنه ی اون می تونید مشاهده کنید...کشور اندونزی که از مسجدهای مختلفی مختص مسلمانان این کشور برخوردار است ، به تازگی در فضایی به مساحت 970 مترمربع ساختمان جدید مسجد الایرسیاد را به نمایش گذاشته است که بدنه خارجی این ساختمان کاملاً با معماری کلاسیک و مدرن طراحی شده است.

همچنین قالب های برجسته نام خداوند و ائمه اطهار نیز در نمای خارجی ساختمان این مسجد به کار گرفته شده است و از این رو می توان ساختمان مسجد را نسبت به سایر ساختمان های اطراف خود متمایز کرده و آن را تشخیص داد.محوطه اطراف این ساختمان کاملاً به صورت قالب مدور و چرخشی طراحی شده و ساختمان این مسجد نیز در قالب مکعبی در مرکز این دایره قرار گرفته است. گروه معماری شهری اندونزی که با نام اختصاصی PT. شناخته شده است ، متون اسلامی را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی بر بدنه ساختمان مسجد الایرسیاد اندونزی به اجرا درآورده و در نهایت بر روی سنگ های طبیعی تراش داده است.

از این رو برجستگی این متون اسلامی را به همراه بافت اصلی آن ها می توان به وضوح در بدنه ساختمان این مسجد مشاهده کرد. همچنین سالن های نورانی با طرح های آرامش بخش مختص راز و نیاز و انجام واجبات اسلامی در محوطه داخلی این مسجد به خوبی نمایان شده است.


کشور اندونزی که از مسجدهای مختلفی مختص مسلمانان این کشور برخوردار است ، به تازگی در فضایی به مساحت 970 مترمربع ساختمان جدید مسجد الایرسیاد را به نمایش گذاشته است که بدنه خارجی این ساختمان کاملاً با معماری کلاسیک و مدرن طراحی شده است

مسجد جالب

امتیاز خوانندگان به وبلاگ مسجدی با معماری بسیار جالب در اندونزی
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ مسجدی با معماری بسیار جالب در اندونزی

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ