Loading ..
در جنگل های آمازون چه کنیم؟


در جنگل های آمازون چه کنیم؟

قایق سواری در آب های خروشان:
بزرگ ترین بخش رودخانه آمازون در کشور برزیل ، دقیقا در زیر خط استوا جریان دارد. در اینجا آب از سمت شرق به غرب جربان دارد و به سمت کشور پرو می رود ، قایق سواری در کنار آبشاری که از رشته کوه آند سرازیر می شود یکی از هیجان انگیز ترین تجربه های قایق سواری هایی در دنیاست.
رفتن به سواحل جنگلی رودخانه آمازون:
سواحل آمازون در نقاط مختلف شهر مانادوس برزیل پراکنده شده اند. ساحل پونتا نگرا ۱۲ کیلومتر طول دارد و از مناطق تفریحی ای است که رستوران ها و کافه های زیادی دارد. این ساحل از جنگل های بارانی آمازون دور است اما یکی از بهترین مناطق تفریحی و آرامش بخش این جنگل است. ساحل تیوپ در ۳۲ کیلومتری مانادوس قرار دارد ، این ساحل زیبا با شن های سفید خود در آخر هفته ها بسیار شلوغ اما در وسط هفته خلوت است. آب این ساحل سرد ، تمیز و شفاف است و با شن های سفید احاطه شده است و از سواحل ایده آل رودخانه آمازون برای تفریح می باشد.
جنگل گردی:
پناهگاه های حیات وحش و پارک های ملی ای که در جنگل های آمازون قرار دارند محلی ایده آل برای دیدن حیات وحش در محل زندگی طبیعی خودشان هستند. می توانید در تورهای جنگل گردی ای که در پارک های ملی کشورهای برزیل و پرو برگزار می شود شرکت کنید و همراه راهنما جاههای مختلف این جنگل را کشف کنید. همراه این تورها حتما می توانید دلفین صورتی ، گاو دریایی ، کایمان و … را ببینید. برای کشف عمق جنگل های آمازون باید توانایی قایق سواری و آمادگی بدنی خوبی داشته باشید. این تورها متنوع هستند و بعضی از آن ها شامل ماهی گیری ، دیدن پرندگان و شکار هم می شوند.
انجام کارهای داوطلبانه در پناهگاه های حیات وحش:
کارهای داوطلبانه در یکی از پناهگاه های حیات وحش آمازون تجربه ای خاص و لذتبخش است. این کارها ، نیاز به دانش خاصی درباره حیوانات ندارد اما حتما باید حس و احساس خوبی نسبت به حیوانات داشته باشد و از روحیه تیمی مناسب هم برخوردار باشید. این کارها کمک می کند تا بعضی از عجیب ترین گونه های حیوانی ای که در اعماق جنگل های آمازون هستند دوباره به زندگی برگردند. در این کارها باید به حیواناتی که توسط حیوانات دیگر زخمی شده اند ، در حوادث مختلف آسیب دیدند ، در جنگ با حیوانات دیگر زخمی شده اند کمک کنید. در کشور اکوادور فرصت های زیادی برای شرکت در اینجور کارهای داوطلبانه وجود دارد.
کروز سواری در رودخانه:
سوار بر کروز می توانید چشم اندازهای متفاوتی را نسبت به جنگل گردی تجربه کنید و از مسیرهایی بگذرید که هیچ وقت نمی توانید آن ها را بدون کروز ببنید. امکان سوار شدن بر روی کشتی های مختلفی برای شما فراهم است که می توانید با توجه به هزینه ای که قرار است انجام دهید مناسب ترین کروز را برای خود پیدا کنید.


تنوع زیستی و وسعت زیاد جنگل های آمازون ماجراجویان زیادی را به این نقطه می کشاند تا اکو سیستمی باورنکردنی را تجربه کنند و فرصت هایی نامحدود برای کشف طبیعت داشته باشند. این جنگل ها آنقدر بزرگ هستند که از میان هشت کشور مختلف می گذرند و می توانید در آن ها انواع ماجراجویی های مختلف را امتحان کنید ، پرواز نقره ای را همراهی کنید.

در جنگل های آمازون چه کنیم؟

امتیاز خوانندگان به وبلاگ در جنگل های آمازون چه کنیم؟
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ در جنگل های آمازون چه کنیم؟

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ