Loading ..
آسان ترین کشورها برای مهاجرت - ایتالیا


آسان ترین کشورها برای مهاجرت - ایتالیا

یک خبر خوب برای عاشقان غذای ایتالیایی! ایتالیا یکی از راحت ترین قوانین اقامت را در بین سایر کشورهای اروپایی دارد. شما می توانید با خرید یا اجاره ی خانه در این کشور و ۵ سال اقامت قانونی ، ویزای دائم آن را کسب کنید. همچنین با تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور ، شانس دریافت اقامت دائمتان را افزایش می دهید. وضعیت کسب و کار در این کشور چندان راضی کننده به نظر نمی رسد و از نظر اقتصادی همچنان ضعف هایی دارد. اما به طور کلی مقصد خوبی برای هنرمندان و معماران به حساب می آید. اگر دوست دارید شما هم بخشی از کشوری غنی از نظر فرهنگ و تمدن باشید ، ایتالیا پذیرای شماست. شما می توانید به راحتی با خرید یا حتی اجاره ی یک خانه در ایتالیا ویزای دائمی آن را کسب و به صورت قانونی مهاجرت کنید.
این کشور (ایتالیا) یکی از قوی ترین مناطق توریستی اروپا است و با این که هنوز هم به طور کلی از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ بیرون نیامده اما مهاجران را به راحتی می پذیرد. این کشور از برترین مکان ها برای مهاجرت مهندسان ، معماران و رشته های هنری است.


یک خبر خوب برای عاشقان غذای ایتالیایی! ایتالیا یکی از راحت ترین قوانین اقامت را در بین سایر کشورهای اروپایی دارد. شما می توانید با خرید یا اجاره ی خانه در این کشور و  ۵ سال اقامت قانونی ، ویزای دائم آن را کسب کنید. همچنین با تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور ، شانس دریافت اقامت دائمتان را افزایش می دهید.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت - ایتالیا

امتیاز خوانندگان به وبلاگ آسان ترین کشورها برای مهاجرت - ایتالیا
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ آسان ترین کشورها برای مهاجرت - ایتالیا

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ