Loading ..
ساعات و روزهای کاری بانک‌های ترکیه


ساعات و روزهای کاری بانک‌های ترکیه

روزهای دوشنبه تا جمعه 12:00 تا 08:30 و 17:00 تا 13:30. برخی بانک ها در مناطق توریستی و شهرهای بزرگ هر روز باز هستند. پول نقد خود را می توانید در دفاتر تبدیل ارز که در تمام شهرستان ها و شهرهای بزرگ هستند تبدیل کنید. بانک ها بابت این کار کارمزد دریافت می کنند.
کارت های اعتباری در ترکیه
ویزا محبوب ترین کارت اعتباری پس از مسترکارت در ترکیه است. امریکن اکسپرس نیز در برخی از هتل های سطح بالای ترکیه ، رستوران ها و مغازه های فروش سوغاتی پذیرفته می شود. دستگاه های خودپرداز نیز در بیشتر مکان ها به راحتی یافت می شود. البته در بیشتر رستوران های کوچک ، کافه بارها ، مسافرخانه ها و مغازه ها ترجیح می دهند پول نقد دریافت کنند.بیشتر جاها در مکان های ساحلی یورو نیز قبول می کنند.
خودپرداز ATM
دستگاه های خودپرداز به راحتی در بیشتر مکان های شهری یافت می شود. در معاملاتی که انجام می دهید حتما مراقب کارت خود باشید و از آن مانند پول نقد مراقبت کنید.
چک های مسافرتی
چک های مسافرتی را فقط می توان در بانک تبدیل کرد. برای جلوگیری از هزینه اضافی تبدیل ارز ، به مسافران توصیه می شود فقط از چک های مسافرتی با واحد پوند استرلینگ ، یورو یا دلار آمریکا استفاده کنند. استفاده از کارت های اعتباری به مراتب راحت تر است.


روزهای دوشنبه تا جمعه 12:00 تا 08:30 و 17:00 تا 13:30. برخی بانک‌ها در مناطق توریستی و شهرهای بزرگ هر روز باز هستند. پول نقد خود را می‌توانید در دفاتر تبدیل ارز که در تمام شهرستان‌ها و شهرهای بزرگ هستند تبدیل کنید. بانک‌ها بابت این کار کارمزد دریافت می‌کنند.

ساعات کاری بانک در ترکیه

امتیاز خوانندگان به وبلاگ ساعات و روزهای کاری بانک‌های ترکیه
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ ساعات و روزهای کاری بانک‌های ترکیه

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ