Loading ..
نکات مهم تور کشتی کروز یونان


نکات مهم تور کشتی کروز یونان

نکات مهم تور کشتی کروز یونان :
از آنجایی که این تور بدون ویزا انجام می شود، سپردن ضمانت نامه بانکی به مبلغ حداقل 20،000،000 تومان به ازای هر نفر جهت ضمانت بازگشت مسافر از سفر الزامی می باشد
مبلغ ضمانت نامه ممکن است پس از بررسی مدارک مسافر (پاسپورت های قبلی و مدارک شغلی) افزایش یابد.
با توجه به حساسیت موضوع ورود بدون ویزا به یونان و سپردن ضمانت های سنگین مالی و اعتباری به مقامات یونانی جهت ضمانت بازگشت مسافران از این سفر ، آژانس آریانهاد حق جلوگیری از ثبت نام مسافرین بنا به صلاحدید کارشناسان آژانس را برای خود محفوظ می دارد.
طبق مقررات کشتی پس از ثبت رزرو (عقد قرارداد و یا ارسال درخواست) کنسل کردن و یا تغییر نام و یا تاریخ امکان پذیر نیست ، بنابراین پس از ثبت رزرو هر گونه تغییر و یا ابطال شامل جریمه ای معادل 100% مبلغ کل قرارداد می گردد.
عقد قرارداد و یا ارسال درخواست به مشاوران سفر ، به معنای تفهیم و قبول کلیه شرایط قید شده در بالا می باشد.
سوالات متداول تور کشتی کروز یونان :
با توجه به اسنکه یونان عضور حوزه شنگن می‌باشد ، چگونه این تور بدون ویزا انجام می‌‎گیرد؟
توافق های صورت گرفته بین وزارت گردشگری یونان و مقامات ترکیه این امکان را برای شهروندان کشور ترکیه فراهم کرده که بدون نیاز به ویزا و فقط از طریق کشتی های کروز شرکت Celestyal از یونان و جزایر یونان بازدید نمایند. شرکت ما با سپردن ضمانت نامه های سنگین ، توانسته این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده که از این توافق استفاده کنند و بدون ویزا از جزایر یونان و همینطور شهر آتن بازدید کنند.
آیا از جزایر یونان و آتن بازدید خواهیم کرد؟
در تمامی شهرها و جزایری که طبق برنامه سفر کشتی توقف خواهد داشت ، از کشتی پیاده خواهید شد و امکان بازدید از جزایر به اختیار خودتان فراهم می باشد ، در کشور یونان در هیچ هتلی اقامت نخواهید داشت و کشتی کروز تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره تاپ را دارا می باشد.
کشتی کروز Celestyal چه امکاناتی دارد؟
کشتی Olympia تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره را دارا می باشد. در مجموع 733 کابین داخلی ، خارجی و سوئیت در 11 طبقه با ظرفیت پذیرش بیش از 1800 نفر مسافر را دارد. 7 لاین آسانسور ، 4 رستوران ، 10 بار نوشیدنی و کافی شاپ ، 3 سالن آمفی تئاتر و موسیقی ، استخر ، سالن بدنسازی و اسپا و 540 نفر پرسنل ، همگی برای آسایش شما و خلق تجربه و خاطره ای ماندگار از سفر ، آماده می باشند. هر یک از کابین های کشتی دقیقا مانند یک اتاق در هتل ، تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مانند ، مینی بار ، تلویزیون ، حمام و دستشویی مستقل ، گاو صندوق و سایر وسایل مورد نیاز اقامتی را دارا می باشند.
آیا راهنمای فارسی ، مسافرین را همراهی خواهد کرد؟
بله ، راهنمای فارسی زبان در تمامی مدت سفر با کشتی کروز ، در کشتی مستقر خواهد بود. شما را در گشت های رایگان داخل جزایر همراهی خواهد کرد و در کشتی راهنما و پاسخگوی سوالاتتان خواهد بود.
برنامه گشتهای جزایر یونان ، چگونه خواهد بود؟
در هر یک از گروه های تور کشتی کروز یونان ، سعی کرده ایم که 2 یا 3 گشت را در شهرها و جزایر یونانی به صورت رایگان در پکیج تور کشتی کروز ، ارائه دهیم. که در خدمات تور که در بالا ذکر شده ، قابل مشاهده است. در شهرها و جزایری که گشت رایگان در خدمات تور ذکر نشده است نیز می توانید به اختیار خود و با هماهنگی راهنمای تور خود ، گشت های اختیاری را خریداری و استفاده نمایید.
برنامه خدمات غذایی کشتی چگونه است؟
در مدت اقامت در کشتی کروز  ، تمامی مسافرین از خدمات All Inclusive استفاده خواهند کرد. بدین معنا که صبحانه ، ناهار و شام در ساعات مشخصی از روز به صورت رایگان در رستوران های کشتی کروز سرو خواهد شد. و می توانند از تمامی نوشیدنی های رایگان در بارها و کافی شاپ های کشتی کروز فارغ از ساعت و زمان ، استفاده نمایند.
در زمانهایی که در جزایر توقف داریم ، ناهار و شام کشتی را از دست خواهیم داد؟
صبحانه ، ناهار و شام ، در ساعات مشخصی در 2 یا 3 رستوران کشتی کروز سرو می شود (مانند تمامی هتل های All Inclusive). در صورتی که در آن زمان در جزیره و یا شهری توقف داشته باشید ، می توانید به کشتی بازگردید و از خدمات غذایی کشتی استفاده کنید. در غیر اینصورت ناهار و یا شام کشتی را از دست خواهید داد. هر چند برنامه سرو غذا در رستوران ها تا حدودی با توقف کشتی کروز در جزایر هماهنگ است. برای مثال در روزی که کشتی کروز ساعت 19 در جزیره ای توقف دارد ، سرو شام کمی زودتر از زمان معمول آغاز می شود. تا بتوانید ابتدا شامل را میل کنید و بعد برای بازدید از جزیره از کشتی خارج شوید.
آیا محدودیتی برای سوار و پیاده شدن از کشتی وجود دارد؟
خیر ، هیچ محدودیتی برای ورود و خروج به کشتی وجود ندارد. می توانید به دفعات در هر ساعت و زمانی که کشتی کروز در جزیره ای توقف دارد ، از کشتی خارج شوید و یا به کشتی بازگردید.
آیا کشتی کروز در تمام جزایر پهلو می‌گیرد؟
در تمامی جزیره ها ، به غیر از سانتورینی کشتی در بندر پهلو می گیرد. و قدم زنان وارد جزیره می شوید. ولی با توجه به شرایط سواحل سانتورینی ، امکان پهلو گرفتن وجود ندارد. برای رفت و آمد به کشتی باید از قایق های کوچکتر که کشتی کروز به طور رایگان در اختیار می گذارد ، استفاده کنید. برای ورود و خروج به کشتی در این جزیره هم هیچ محدودیتی وجود ندارد.
آیا دسترسی به اینترنت در کشتی کروز فراهم است؟
بله ، ولی رایگان نیست. برای استفاده از اینترنت در کشتی کروز ، باید بر مبنا ساعت به مرکز اینترنت کشتی هزینه پرداخت کنید که به صرفه نیست. و به دلیل ارتباط ماهواره ای کیفیت خوبی نیز ندارد. بهترین راه دسترسی به اینترنت ، خرید یک سیم کارت یونانی است که راهنمای تور در اولین جزیره شما را برای خرید سیم کارت راهنمایی خواهد کرد.
هر چند در هر یک شهرها و جزیره های یونان ، در تمامی کافه ها و رستوران ها ، اینترنت به صورت رایگان وجود دارد.


تجربه یک سفر دریایی ، نهایت استفاده از زمان ، کشف جواهرهای پنهان یونان ، بازدید از زیباترین جزایر دنیا و استفاده رایگان از امکانات یک هتل مجلل شناور در آب ، آن هم بدون نیاز به ویزا ، فقط و فقط با تور کشتی کروز یونان امکان پذیر است. مشاوران سفر تور کشتی کروز یونان را به صورت انحصاری اجرا نموده و افتخار میزبانی بیش از 5000 نفر از هموطنانمان را در کشتی های کروز Celestyal داشته است.

کشتی کروز ، تور کشتی کروز ، تور کشتی کروز یونان ، تور کروز یونان

امتیاز خوانندگان به وبلاگ نکات مهم تور کشتی کروز یونان
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ نکات مهم تور کشتی کروز یونان

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به آژانس پرواز نقره‌ای می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ